کد خبر 1368917
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
حبس راننده پژو پارس در اتاقک خودروی متلاشی شده + تصاویر

راننده جوان پژو پارس، در اتاقک خودروی متلاشی شده محبوس شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۵ صبح امروز واژگونی خودرو و محبوس شدن راننده داخل آن توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۶ و ۶۱ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران خود را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی (مسیر غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی(ع) رساندند.

امیر گنجی؛ فرمانده آتش‌نشانان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حین حرکت، ناگهان از مسیر اصلی منحرف، پس از برخورد با گاردیل وسط بزرگراه، در فضای وسط بزرگراه واژگون شده و راننده جوان داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودروی سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و نشتی بنزین این وسیله‌نقلیه را رفع کردند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از بدنه خودروی سواری را برش دادند و راننده ۳۰ ساله خودروی سواری که دچار مصدومیت شده بود، با احتیاط کامل از داخل اتاقک این وسیله‌نقلیه خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه امن بزرگراه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند. 

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

حبس راننده پژو در خودروی مچاله شده +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 1
    داشته مثل الاغ رانندگی می کرده که این بلا سرش اومده نوش جونش حقشه. تا درس عبرتی بشه برای کسانیکه با سرعت زیاد بدون توجه به وضعیت ترافیک و اتوبان و محدودیت سرعت رانندگی میکنند و جون بقیه را هم به خطر میندازن
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 0
    بزرگترین قاتل مردم ایران این دو شرکت خودرو ساز هستن با این حال مردم شهادت طلب ما برای خرید خودروهای اونها صف ۵ میلیونی می بندن!!!@@@
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 3
    پژو پورسه دیگه یهو تصمیم می گیره پرواز کنه و به سرعت صوت برسه، شاید تاکنون کمتر مشاهده شده که پژو پارسی ها آرام و وبا سرعت مطمعنه در جاده ها و اتوبانها حرکت کنند. از قبل باید برای شادی روح همه رانندگان وین مدل پژو دعا کرد به نظرم.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 1
    ایکاش سلامت عقلی این افراد هم بررسی بشه که تازه به دوران رسیده ها معمولا عقل ندارن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    دلیل حادثه چی بوده؟!
  • حسین IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    3 0
    یارو یک پژو پارس سوار میشه فکر میکنه پشت اف ۱۸ نشسته ،خب ادم نا حسابی دلت برای جون خودت نمیسوزه لا اقل به فکر جون مردم باش.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      بدنه ضعیف موتوری برو
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    فکر نمیکنم در دنیا خودرویی با بدنه ضعیفتر از پارس و 405 و پراید درست شده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس