کد خبر 1368939
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش +عکس و فیلم

با بازسازی مرحله دوم کمپ شهید هادی، این کمپ با حضور وزیر و نماینده مجلس افتتاح شد.

به گزارش مشرق، امکانات رفاهی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی و مرحله دوم بازسازی این خانه کشتی انجام و امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

* در حالی که اعلام شده مراسم امروز از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود اما با توجه به حضور وزیر ورزش در اردوی وزنه‌برداری، مراسم با ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

* محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی و کادر فنی، پژمان درستکار سرمربی کشتی آزاد در سالن حضور داشتند. فرنگی‌کارانی که در اردو هستند هم در مراسم شرکت کرده بودند.

* وزیر ورزش با حضور در خانه کشتی شهید هادی، بازدیدی از امکانات داشت. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم توضیحاتی را درباره بازسازی این خانه کشتی به وزیر ارائه کرد.

توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش +عکس و فیلم

* در ابتدای مراسم کلیپی از مسابقات کشتی‌گیران در میادین مختلف پخش شد که لبخند مربیان، فرنگی‌کاران و وزیر را به دنبال داشت.

* ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی هم در مراسم حضور داشت‌. وی با اشاره به حلسه‌ای که با حمید سجادی داشته، گفت: اگر می‌خواهیم افتخارات افزوده شود و جوانان بیشتری وارد رشته کشتی شده و پرچم ایران را برافراشته کنند،  باید به کشتی‌گیران میدان داده شود که با دست خالی امکان‌پذیر نیست. هر سفر کشتی هزینه‌های سنگینی دارد.

توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش +عکس و فیلم

وی خطاب به وزیر ورزش، عنوان کرد: آقای سجادی! شما به تزریق بودجه در اردیبهشت اشاره کردید. شما فدراسیون کشتی را نباید با فدراسیون دیگر هم سطح بدانید. مدال‌هایی که این رشته دارد و پرچم کشورمان را بارها برافراشته کردند، نیاز به همراهی بیشتری دارند. امیدوارم در آینده نزدیک با غیرت و جدیتی که کشتی‌گیران دارند، می‌توانند قهرمان المپیک شوند.

توصیه نماینده مجلس به وزیر ورزش +عکس و فیلم

فیلم این دیدار را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس