کد خبر 1368167
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
حریف سرسخت حسن یزدانی کجاست؟

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد امریکا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی پان آمریکن در حالی اعلام شد که دیوید تیلور چهره شاخص کشتی جهان و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در این رقابت‌ها غایب است.

به گزارش مشرق، جردن باروفس دارنده ۵ طلای جهان و یک طلای المپیک، کایل دیک دارنده ۳ طلای جهان و یک برنز المپیک، جی ‌دن کاکس دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز المپیک از جمله چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی امریکا در این رقابت‌ها هستند اما خبری از نام دیوید تیلور دارنده طلای جهان و المپیک نیست. 

این در حالی است که همین چند روز پیش اعلام شد دیوید تیلور قصد دارد با قدرت در انتخابی تیم ملی کشتی امریکا حضور داشته باشد و برای رقابت‌های آینده هم برنامه دارد اما حالا که ترکیب امریکا برای مسابقات پان آمریکن اعلام شده خبری از نام دیوید تیلور نیست.

ادامه فعالیت تیلور در کشتی یک موضوع مهم برای کشتی ایران است و حتماً علاقه‌مندان به کشتی در ایران پیگیر خبر ادامه فعالیت تیلور در کشتی هستند. دیوید تیلور ۳۲ ساله است و شاید خیلی‌ها توقع داشتند که بعد از شکست در مسابقات قهرمانی جهان در نروژ او دیگر در عرصه قهرمانی حضور نداشته باشد؛ خبری که حالا با غیبتش در پان آمریکن شاید تقویت شود. رقابت او با حسن یزدانی به یکی از زیباترین کشتی‌های سال‌های اخیر تبدیل شده و حالا همه منتظر برگزاری مجدد آن هستند. آخرین رقابت این دو ستاره مطرح کشتی دنیا در قهرمانی جهان سال ۲۰۲۱ نروژ بود که با برتری حسن یزدانی به پایان رسید. 

همه منتظر هستند که این دو نفر یک بار دیگر با هم سرشاخ شوند تا ضربان قلب علاقه‌مندان به کشتی به بالاترین حد ممکن برسد اما حالا دو نکته متفاوت وجود دارد؛ یکی اینکه اعلام شده او در انتخابی امریکا کشتی می‌گیرد و دوم اینکه امریکا زاهید والنسیا را برای پان امریکن در وزن ۸۶ کیلوگرم و به جای تیلور انتخاب کرده است.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد امریکا در رقابت‌های پان آمریکن که قرار است از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مکزیک برگزار شود، با حضور توماس گیلمان در وزن ۵۷ کیلوگرم، دیتون فیکس در وزن ۶۱ کیلوگرم، جوزف مک‌کنا در وزن ۶۵ کیلوگرم، زین بدرفورد در وزن ۷۰ کیلوگرم، کایل دیک در وزن ۷۴ کیلوگرم، جردن باروفس در وزن ۷۹ کیلوگرم، زاهید والنسیا در وزن ۸۶ کیلوگرم، جی دن کاکس در وزن ۹۲ کیلوگرم، کایل اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم و نیکولاس گویازدوفسکی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم تشکیل شده است.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام آشنا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    3 0
    برای اینکه دیوید تیلور 32 ساله هم فرسوده نشود و هم میزان امادگی بدنی او مشخص نشود او را این رقابت ها قرار نداده اند. به احتمال زیاد او در جهانی صربستان در شهریور ماه حاضر خواهد شد. حسن اقای یزدانی ما بایستی به مراتب اماده تر و سرحال تر به مصاف این گرگ باران دیده برود و شاید این اخرین حضور دیوید تیلور باشد.
  • کیان IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    دوره تیلور تمام شده دگه جونی نداره جلو حسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس