کد خبر 1368890
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
مجاهدت‌های مرحوم «طالب‌زاده» در امتداد همان خط سرخ شهادت بود

وزیر کشور در پیامی به مناسبت درگذشت «نادر طالب زاده»، نوشت: مجاهدت‌های فرهنگی و هنری مرحوم طالب زاده در امتداد همان خط سرخ شهادت و مقاومت بود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

درگذشت هنرمند انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی نادر طالب زاده که بخشی از حیات خویش را برای افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از جبهه مقاومت وقف کرد، موجب تأثر و تالم شد.

فعالیت‌ها و اقدامات دینی، جهادی و انقلابی مرحوم طالب زاده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از روایت پیشرفت‌های ایران اسلامی و شناساندن روایت‌های دروغین و استانداردهای دوگانه غرب تا روایت مظلومیت مسلمانان به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین، بوسنی، سوریه و یمن، الگوی هنرمند متعهد را برجسته می‌ساخت و یاد و خاطر سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را زنده نگه می‌داشت.

مجاهدت‌های فرهنگی و هنری مرحوم طالب زاده در امتداد همان خط سرخ شهادت و مقاومت بود و امید است نسل جوان انقلاب اسلامی با تاسی از آموزه‌های این هنرمند فقید و شهدای گرانقدر این جبهه، پرچم انقلاب اسلامی را در جهانی که بشریت بیش از هر زمان دیگری به زیستن در پناه اسلام ناب محمدی (ص) نیاز دارد؛ سرافراز نگاه دارند و مروج این مسیر معنوی در سراسر گیتی باشند.

اینجانب درگذشت این مجاهد فرهنگی و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، شاگردان و خانواده گرامی اش تسلیت عرض می‌کنم و از قادر منان در این ایام سراسر فیض و نور، برای آن فقید عزیز رحمت و هم نشینی با شهیدان والا مقام مسالت دارم.
احمد وحیدی
وزیر کشور

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    از وزیر کشور درخواست می کنیم به احترام شهید طالب زاده واکسن اجباری را لغو کند تا مردم آرامش و سلامت داشته باشند
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      شهید ؟؟؟
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    خواهم ز سوز دل به سوگ جان نشینم، در بستر تب با غم جانان نشینم، اندوه را با غمگنان در دل نشانم، افسوس را با همگنان بر خوان نشینم، پیمانه در کف گیرم از خونابه‌ی دل، با یاد سرمستان هم پیمان نشینم؛ رفتند یاران، چابک سواران، دشمن شکاران، آن حق‌گذاران، شد کاروان عشق و بر جا مانده ام من، رفتند همراهان و تنها مانده ام من.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس