سردار سلامی: خدمات شهید صیاد الهام بخش نیروهای مسلح در حفظ اقتدار ملی است

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت حاج نادر طالب زاده هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت حاج نادر طالب زاده  هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم "حاج نادر طالب زاده" که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

 بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان  هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد، ماندگار و موجب افتخار همرزمان، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

 این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم  و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای  انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع)   و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 0
    خواهم ز سوز دل به سوگ جان نشینم، در بستر تب با غم جانان نشینم، اندوه را با غمگنان در دل نشانم، افسوس را با همگنان بر خوان نشینم، پیمانه در کف گیرم از خونابه‌ی دل، با یاد سرمستان هم پیمان نشینم؛ رفتند یاران، چابک سواران، دشمن شکاران، آن حق‌گذاران، شد کاروان عشق و بر جا مانده ام من، رفتند همراهان و تنها مانده ام من.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس