به گزارش مشرق، مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏تلاش امریکا برای تقلیل دادن همه مسائل در پیش نویس فعلی مذاکرات وین به مسئله FTO سپاه، به معنی تلاش برای پوشاندن برخی مشکلات بسیار عمیق تر است. هر متنی باید در کلیت و تمامیت آن ارزیابی شود.

هدف آمریکا از تقلیل مسائل پیش نویس مذاکرات وین به مسئله سپاه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    هدف همان نقشه همیشگی هست اول هسته بعد منطقه و بعد توان نظامی یعنی نفهمیدین تا الان و این که اسم سپاه را گروگان گرفتند دقیقا برای رسیدن به آن هدف دوم هست وقتی هسته ای را بتن بریزید و همزمان منطقه ای هم واگذار کنید!
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 1
    سپاه یعنی تمامیت ارضی،استقلال،جهاد ،پیشرفت وتوسعه فناوری،منطقه ای این تقلیل نیست بلکه همه چیزاست
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    طولش میدهند تا موقع انتخابات خودشان. اونجایی که بایدن نیاز داره یا می بندد و یا بدتر از ترامپ رفتار می کنند تا رای جمع کنند. اون موقع ایران باید کاری کند که مکرشون به خودشان برگرده
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 1
    هدف شما از تقلیل برجام به ماجرای سطخی تحریم سپاه چیه؟! چرا نمیذارید فقط سپاه عزیز از نعمت تحریم برخوردار باشه و در عوض ما ملت غربگرا از این سعادت محروم باشیم؟!
  • حسین IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    هدف نابودی ایرانه ،هیچ کشوری در دنیا به ایران هواپیمای جنگی و تانک پیشرفته نمیفروشه ،خودمون هم توان تولید این جنگ افزار ها رو نداریم تنها نقطه قوت ما فن اوری اتمی و موشک ها هستند که امریکا تلاش داره با مذاکره و حیله گری اونها رو از چنگمون در بیاره ،همون روز اول مذاکره بر سر فن اوری اتمی کشور و بتن ریزی در نیروگاه پلوتونیوم اراک اشتباه بود ،در شمال ایران روسیه کشوری متجاوز و دارای هزاران سلاح اتمی هست ،کشور موذی ترکیه هم در غرب ایران عضو ناتو هست و بیش از پنجاه سلاح اتمی امریکا در ان مستقر هست ،پاکستان هم در شرق ایران دهها سلاح اتمی داره و با سعودی ها هم پیمان هست ،این وسط چرا ایران نباید سلاح اتمی داشته باشه؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    امریکاییها مطمعن شدن ایران هسته ای نمیشه،و طرف بمب اتم نمیره،خوب برای چی برجام رو امضا کنن،الانم پیروز هستند،امان از یه مشت بزدل دنباله رو شرق وغرب
  • حبیب اله منصوری IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    خروج آمریکای عوضی از برجام برای ایران بیشترین سود را دارد اگر عاقل باشیم که هستن مردان هسته ای درود بر شرف شان روح بلند احمدی روشن شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس