کتاب «دروغی به نام رطب» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد+عکس و فیلم

طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب «دروغی به نام رطب» در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.

به گزارش مشرق، طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب «دروغی به نام رطب» در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.

مؤسسه تمدن موعود با نظارت علی تقوی،کتاب «دروغی به نام رطب» را در پژوهشی ۱۳۰ صفحه‌ای منتشر کرده و در آن بر اساس آیات و روایات، احادیث، منابع شیعه و سنی و فتاوای مراجع معظم تقلید، ضرب‌المثل افسانه‌ای و دروغین «رطب خورده،کی کند منع رطب» را رد کرده است.

کتاب «دروغی به نام رطب» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد +عکس و فیلم

این کتاب در هجده بخش با نگاهی دقیق به آیات، روایات، ادله عقلی، امثال و حکم و... اثبات می‌کند که شرط آمر به معروف و ناهی از منکر وجوب این نیست که خودش به آنچه امر می‌کند عمل کند و همچنین انتساب افسانه رطب خورده به پیامبر اکرم (ص) را به لحاظ متن، سند و دلالت رد می‌کند.

مؤسسه تمدن موعود تاکنون انتشار ۱۷ عنوان کتاب در حوزه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر ویژه حوزه و دانشگاه، جوانان و نوجوانان و کودکان، بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های سراسری و استانی با موضوع واجب فراموش شده و تربیت و آموزش هزاران آمر به معروف و ناهی از منکر در سطح کشور با شیوه و مهارت‌های نوین آموزشی و اجرایی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کتاب «دروغی به نام رطب» با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد +عکس و فیلم

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 2
    چرا گفتید افسانه؟؟؟!!!! ما از بچگی این روایت شنیدیم،حالا شما میگین افسانه!!!!؟؟
  • محسن IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 0
    من شما را از هیچ کاری منع نکردم مگر آنکه پیش از شما از آن کار دست کشیدم و به هیچ کاری امر نکردم مگر آنکه قبل از شما به انجام آن شتافتم . مولا علی علیه السلام کتاب شریف نهج البلاغه
    • مالک اشتری IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      2 0
      سلام بزرگوار هیچ مرجع تقلیدی عامل بودن رو جزو شرایط وجوب امر به معروف قرار نداده!!! یک مثال می زنم کسی که بی نمازه از نظر فقه امر به معروف واجبه اگر متوجه شد کسی تارک نمازه رو امر به نماز خوندن کنه! ! اگر نکنه دو تا گناه براش می نویسن یک: گناه تارک نماز بودن و دو: گناه ترک امر به معروف! !! امام علی (علیه السلام) می فرمایند: امر به معروف کن تا خودت اهل انجام همان معروف شوی!!! وقتی چهارتا بی نماز رو امر به معروف کرد برای خواندن نماز، کم کم خودش هم اهل خوندن نماز می شه! ! و به خاطر همین خاصیت امر به معروف که روی خود فرد آمر تاثیر می گذاره هیچ مرجع تقلیدی نگفته عامل بودن جزو شرایط وجوب امر به معروفه! !!
  • فاطمه زارع IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    استاد استاد استاد ،خستگی ناپذیر ،بی نظیر،درجه یک،مصمم،الگوی استقامت وپیگیری،خدایاهزاران بارشکربخاطروجودنازنین این استادتوانمند،انقلابی ،باسواد،ودرصحنه ،بی نظیره ،واقعا خییییلیه خیییلیه دربرابریک دروغ وخدعه ای که وارددین شد،وهیچکس صداش درنیومد ،ولی استادبزرگ ما بپاخواست ویک تنه دربرابراین بدعت وارده دردین ،ایستاد ،واونقدرمقاومت کردتا همه افکارغلط وونفوذی در دین رو به زانو درآورد،ومسئولین رو به صحنه کشوند،تا ازاین اثرفاخر رونمایی کنند ،درودبراین استادبزرگ ،الهی درپناه امام زمان ،همواره سلامت باشند،الهی همواره بدرخشند و بیرق ماندگاراسلام دردست ،پیش بروند ،درود بر شرف وپشتکارشون،مفتخریم به شاگردی ایشان.⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
  • سمیه صفی خانی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    1 0
    عالی ممنون تشکر ویژه از استاد تقوی بزرگوار
  • بسعاد غله IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام والمرحمه خیلی هم عالی عالی عالی انشاءالله مستمر وپایدار (۷۲۵۶) ازاستادمحترم گرامی سپاس فرراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس