کد خبر 1368017
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
بیانیه حماس درباره حمله تل‌آویو به سوریه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به حمله اخیر جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.

در بیانیه منتشر شده در وبگاه رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمده است: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تجاوز وحشیانه به خاک سوریه را که در پی آن تعدادی از شهروندان قربانی شدند، محکوم می‌کند.

حماس تأکید کرد که این تجاوز بار دیگر خطر و تهدید این رژیم غاصب برای امنیت و منافع امت عربی و اسلامی و در مرکز آن آرمان فلسطین را تأیید می‌کند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بامداد امروز خبر داد که حوالی ساعت ۱۲:۴۱، بامداد امروز، تل‌آویو در حمله‌ای هوایی از سمت «طبریا» برخی مناطق در حومه دمشق را با موشک هدف قرار داد. 

یک منبع نظامی سوری در این خصوص گفته بود که پدافند هوایی ارتش سوریه اغلب موشک‌های شلیک شده متخاصم را رهگیری و منهدم کرد؛ اما پس از بررسی دقیق خسارات وارده در این حمله، مشخص شد که علاوه بر خسارات مالی وارده، چهار سرباز سوری نیز جان خود را از دست دادند و سه‌ نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند که جنگنده‌های تل‌آویو به صورت روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت رژیم صهیونسیتی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    ايران چرا سامانه پدافندى قوى در سوريه مستقر نميكنه ؟! محاله ممكنه اسد مخالف با چنين كارى باشه ؛ ظنّ قريب به يقين دارم مخالفت از ناحيه اربابه ؛ ارباب كوتوله اى كه پاركينسون داره از پا درش مياره ! اينجاست كه بايد آرزو كرد خوشا بحال كشورهائى كه استقلال سياسى دارند.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    بهترین دفاع حمله هست حیف که مقاومت کارش مقاومت الکیه نه حمله
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      فعلا که بابای اسرائیل رو در آوردن اما به سبک خودش. حمله کلاسیک اگر جواب میداد روسیه تا الان اکراین رو خورده بود تمام
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    یک گروه با موشک دوش پرتاپ، کافیه.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس