موشک - نمایه

همزمان با بمباران برخی نقاط نوار غزه، منابع فلسطینی از شلیک راکت «سام ۷» مقاومت به برای هدف قرار دادن بالگردهای مهاجم رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه ماهواره‌ای الأقصی گزارش داد که نیروهای دفاع هوایی مقاومت فلسطین دو فروند راکت به سمت بالگردهای مهاجم رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل غربی شهر غزه شلیک کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش حماس به حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

بنابراین گزارش، این دو راکت که از نوع سام ۷ بود به صورت مستقیم به سمت بالگردهای اسرائیلی که در تجاوز شب گذشته به نوار غزه مشارکت داشتند، شلیک شد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، نیروهای مقاومت نیمه شب گذشته چندین راکت را به صورت آزمایشی به سمت سواحل نوار غزه شلیک کردند.

منابع محلی در غزه گفتند که مقاومت این راکت‌ها را همزمان با حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران تعدادی از پایگاه‌های مقاومت، شلیک کرد.

شب گذشته نیروی هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به چند پایگاه و موضع گروه‌های مقاومت در شمال و جنوب نوار غزه حمله کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که «نیروی هوایی در حال بمباران اهدافی در نوار غزه، در واکنش به شلیک‌شدن راکت به ساحل تل‌آویو است» 

از سوی دیگر «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به این تجاوزات تأکید کرد که «زور بهترین پاسخ در برابر زور است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    مقاومت بایدموشکهایی بسازدکه متجاوزان راتعقیب ودرمحل لانه هایشان منهدم کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس