کد خبر 1367510
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
پاداش 700میلیونی برای صعود شاگردان رحمتی به فینال/نائیجی: مثل شمش، باید بازیکن تولید کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: باید مثل تولید شمش در کارخانه، به سمت تولید بازیکن برویم و از این طریق هم درآمدزایی داشته باشیم.

به گزارش مشرق، محمدنقی نائیجی در مورد صعود تیم فوتبال آلومینیوم به فینال جام حذفی، اظهار داشت: تیمی که موفق شده مقابل تیم‌های پرهزینه سپاهان و پرسپولیس نتیجه بگیرد و فجر سپاسی و تیم شگفتی‌سازی خلیج فارس ماهشهر را حذف کند، مطمئنا شایسته است که قهرمان جام حذفی شود که امیدواریم همین اتفاق بیفتد. حمایت کاملی از کادر فنی و بازیکنان داریم و امیدوار هستیم با تلاش مجموعه تیم، دلگرمی و حمایت مدیران کارخانه و پشتیبانی تماشاگران، بتوانیم چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: سعی کردیم در پرداخت پاداش‌ها نظم خوبی داشته باشیم. ۷۰۰ میلیون تومان برای صعود تیم به مسابقه فینال جام حذفی در نظر گرفتیم و علاوه بر آن، ۱۰ درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم. خوشبختانه تمام اعضای تیم آلومینیوم همدل هستند. قول دادند تا بهترین نتیجه را در بازی فینال جام حذفی بگیرند و تاریخ‌سازی کنند. ما نیز به مربیان و بازیکنان وعده دادیم تا در کنار موفقیت آن‌ها، در حد توان کمک کنیم اما باید تاکید کنم که بچه‌ها جلوتر از ما پیش رفته‌اند و درآستانه یک افتخار مهم هستند.

وی یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی باشگاه آلومینیوم‌ها را توجه به زیر ساخت‌ها عنوان کرد و گفت: مطمئن باشید در فصل آینده بودجه آکادمی باشگاه آلومینیوم دو برابر خواهد شد و برنامه‌ریزی دقیقی روی تیم‌های امید، جوانان و ... خواهیم داشت تا در سال بعد، حداقل سه بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان آلومینیوم اضافه کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک افزود: ما در دومین سال حضورمان در لیگ برتر هستیم. باید فصل به فصل پیش برویم و هدفگذاری درستی داشته باشیم تا در آینده به مشکل نخوریم. باید مثل تولید شمش در کارخانه آلومینیوم، به سمت تولید بازیکن برویم و از این طریق هم درآمدزایی داشته باشیم. چون این توان را در بین جوانان مستعد آلومینیوم و اراکی می‌بینیم.

نائیجی با بیان اینکه شعار کارخانه تولید شمش است و شعار باشگاه باید تولید بازیکن باشد، عنوان کرد: تمام سهامداران و اعضای هیات مدیره کارخانه آلومینیوم به ‌ویژه دکتر الهی‌شکیب، محمدی و دکتر میری‌لواسانی مدیرعامل کارخانه، پشتیبانی خوبی از باشگاه داشتند که جای تشکر دارد. اعضای هائت مدیره قبلی و هیات مدیره فعلی باشگاه نیز همواره سعی کردند با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های خود مسیر موفقیت تیم را فراهم کنند که خداراشکر این پشتیبانی‌ها منجر به صعود تیم به فینال جام حذفی شده است.

وی افزود: از کادر فنی قبلی تیم آلومینیوم و در راس آن رسول خطیبی تشکر می‌کنیم. خوشحال هستیم در حال حاضر در خدمت مهدی رحمتی هستیم. کادر فنی جدید همگام با ما هستند و با استراتژی مدیریت باشگاه پیش می‌روند که خوشبختانه توانسته‌اند در چهار بازی اخیرشان موفق باشند و در کنار شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، به فینال جام حذفی برسند.

رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم گفت: همانطور که رحمتی در دوران بازی موفق بوده و درخشان ظاهر شده، مطمئنیم در دوران مربیگری نیز عملکرد موفقی خواهد داشت چرا که در مدت کوتاهی توانسته تیم آلومینیوم را متحول کند و برای موفقیت تیم تلاش و وقت زیادی صرف کرده است. همچنین روزی ۷-۶ ساعت جدا از زمان تمرین، برای کارش زمان می‌گذارد تا تیم موفق شود.

نائیجی تصریح کرد: ما به شدت از افرادی که تفکر نو در همه بخش‌های باشگاه‌داری حرفه‌ای دارند و شرکت‌های دانش‌بنیان هستند، استقبال و حمایت می‌کنیم. آماده دریافت نظرات و حتی انعقاد قرارداد در این خصوص هستیم. همچنین نگاهمان به سمت حرفه‌ای شدن است و قصد داریم از نظر ساختاری به شرایط مطلوبی برسیم. طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، می‌بینیم باشگاه آلومینیوم از نظر بودجه خالص که برای لیگ برتر امسال در نظر گرفته، جایگاه دهم یا یازدهم را دارد اما با این وجود توانسته در سال دوم حضورش در سطح اول فوتبال ایران یک نتیجه قابل توجه بگیرد. ما قدردان تمام اعضای تیم هستیم که با بودجه کم، بازدهی زیادی داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس