کد خبر 1367342
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

در سال‌های اخیر روش‌های مختلفی برای جوانسازی و بهبود چهره افراد مورد استفاده قرار گرفته است؛ بنابراین افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، به راحتی می‌توانند با انتخاب روش مناسب به نتیجه دلخواه برسند. یکی از روش‌های جدید نشان داده شده، تزریق نانوفت است. این روش با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد اکثر ایرادات و عوارض روش‌های تزریق چربی را از بین برده و در بین بیماران و پزشکان بسیار محبوب شده است. 

تزریق چربی به روش نانوفت

در تزریق چربی نانوفت، به جای سلول‌های چربی که در روش سنتی استفاده می‌شود، از محتویات این سلول‌ها برای تزریق استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این روش تزریق کاملاً جدید است و نباید فریب مراکز زیبایی نامعتبر را برای انجام این کار بخورید. کلینیک دکتر لاغری اولین کلینیکی است که تزریق چربی دائمی را به بیماران ارائه می‌دهد. تمامی مراحل کار توسط دکتر لاغری و کادر مجرب این کلینیک انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، از شما دعوت می‌کنیم ادامه این مقاله را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از جزئیات کار مطلع شوید.

نانوفت چیست؟

تزریق چربی به روش نانوفت

عواملی مانند افزایش سن، بیماری‌های مختلف، صدمات ناشی از حوادث رانندگی و برخی آلرژی‌ها می‌توانند باعث تغییرات ظاهری شوند. در چنین مواقعی ممکن است خطوط و رگه‌های زیادی روی صورت شما ظاهر شود و علاوه بر آن پوست شما ظاهر اولیه خود را از دست بدهد. به نظر می‌رسد در طول زمان، تغییر در ویژگی‌های صورت و کاهش حساسیت اجتناب ناپذیر است، اما در چند ساعت، هفته یا چند ماه، همه چیز می‌تواند تغییر کند و به ماهیت جذاب خود بازگردد. به طور کلی، هر چه روش انجام یک عمل زیبایی مدرن‌تر باشد، عوارض جانبی کمتر و مزایای بیشتری دارد.

تزریق چربی به روش نانوفت نیز یک روش تکنولوژیک مدرن است. این متد یک روش علمی است که توسط پزشکان برای بازگرداندن وضعیت صورت افراد استفاده می‌شود. از تزریق چربی به صورت لاغر برای جوانسازی پوست و صورت استفاده می‌شود. به طور کلی این روش برای افزایش حجم در نظر گرفته نشده و نقش درمانی در بهبود ضایعات و شکنندگی پوست و صورت دارد. در این روش از چربی‌های مایع و فیلتر شده استفاده می‌شود که غلظت سلول‌های بنیادی بالایی دارند. سلول‌های بنیادی به دلیل خواص منحصر به فرد خود، روند بهبود زخم و بازسازی آن­ها را تسریع می‌کنند. سلول‌های بنیادی سلول‌های تمایز نیافته در بدن می‌باشند که قابل تمایز و استفاده در قسمت‌های مختلف بدن هستند. میزان بالای سلول‌های بنیادی در مایع چربی باعث می‌شود این سلول‌ها به رشد خود ادامه دهند و سلول‌های بنیادی بیشتری تولید کنند. این فرآیند در ترمیم چربی‌های آسیب دیده بسیار موثر است.

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت

· تأثیر تزریق نانوفت کاملاً طبیعی و ماندگار است و برای مدت طولانی همراه شما خواهد ماند.

· با انتقال چربی به روش نانوفت، از سلول‌های بنیادی بدن خود طرف استفاده می‌شود و این موضوع نتایج بسیار مؤثری را به همراه دارد.

· دوره نقاهت پس از تزریق کوتاه است و به زودی می‌توانید به فعالیت‌های عادی بازگردید. می‌توانید 1 تا 2 روز مرخصی بگیرید و به سر کار برگردید یا فعالیت‌های روزانه را با وضعیت بدنی بهتری نسبت به روز قبل انجام و ادامه دهید.

· این روش بسیار ایمن، مطمئن و بدون ریسک است و شما را در شرایط سختی قرار نمی‌دهد.

· در این روش، فقط جراحات جزئی روی بدن شما ظاهر می‌شود و نیازی بخیه زدن نیست.

· با استفاده از این روش چه از طریق استخراج چربی و چه با تزریق چربی می‌توان صورت یا سایر قسمت‌های بدن را فرم کرد.

هزینه تزریق چربی نانوفت

تزریق چربی به روش نانوفت

بسیاری از روش‌های زیبایی نیازمند چندین ساعت کار هستند اما تزریق چربی به روش نانوفت در یک جلسه انجام می‌شود. البته روشی که با استفاده از فناوری روز جهان انجام می‌شود، روش ارزانی نیست، اما باید توجه داشت که این روش در یک جلسه انجام می‌شود و بنابراین از نظر مالی مقرون به صرفه خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به روش نانوفت بسته به عواملی مانند کلینیک، بیمارستان، پزشک، دفعات تزریق و محتوای تزریق، میزان عوارض پوستی متفاوت است. پیش‌بینی هزینه‌های مرتبط با قیمت جراحی بدون بحث در مورد چگونگی انجام آن ممکن نیست. به عنوان مثال، هر چه سطح ترمیم بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر است. در ترکیه که یکی از مراکز بزرگ جراحی زیبایی در خاورمیانه و اروپا است، هزینه این نوع جراحی بسیار بالاست، اما در کشور عزیزمان ایران که تکنولوژی تزریق در سطح جهانی موجود است، هزینه کمتری دارد.

به طور کلی، تزریق چربی به روش نانوفت روشی مدرن و بدون خطر برای از بین بردن بسیاری از ضایعات پوستی است و استفاده از این روش نتایج ماندگاری را برای شما به همراه خواهد داشت. با مراجعه به کلینیک پوست و مو دکتر لاغری و مشاوره از کارشناسان مجرب این کلینیک می‌توانید از هزینه تزریق چربی خود مطلع شوید.

جمع بندی

کاربردهای تزریق چربی نانوفت بسیار گسترده است و می‌توان از آن برای زیباسازی پوست نواحی مختلف استفاده کرد؛ اما برای این کار باید بسیار مراقب باشید تا به نتایج مناسب برسید. علاوه بر تمامی نکات فوق، انتخاب یک کلینیک معتبر با متخصصین حرفه‌ای و آگاه برای تزریق چربی به روش نانوفت ضروری است. اگر قصد انجام این عمل را در بهترین مرکز تزریق چربی دارید، کلینیک زیبایی دکتر لاغری را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس