ایران حامی واقعی فلسطین/ عربستان و امارات مجری پروژه صهیونیستی

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در سخنانی در نشست کنگره فلسطین در صنعا، گفت: تصمیم مزدوران تنها در دست عربستان و امارات است و این کشورها مجری پروژه صهیونیستی در منطقه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در سخنانی در نشست کنگره فلسطین در صنعا، گفت: برپایی این کنگره نشان می دهد که ما در یک سنگر هستیم.

بن حبتور تاکید کرد: مساله فلسطین در ضمیر همه آزادگان دنیا به ویژه جهان عرب و اسلام قرار دارد.

وی افزود: یمنی ها حامی جنبش مقاومت هستند. حمایت واقعی از مقاومت فلسطین نه از سوی کشورهای عربی، بلکه از جانب ایران صورت گرفت و این یک صحبت گذرا نبود، بلکه موشک ها و سلاح هایی بود که قلب تل آویو را مورد اصابت قرار داد.

بن حبتور گفت: مساله فلسطین مساله افراد و گروهها نیست بلکه پروژه ای است که توسط جنبش مقاومت از تهران، بغداد، دمشق، صنعا، بیروت و غزه نمایندگی می شود.

نخست وزیر یمن تاکید کرد: تصمیم مزدوران تنها در دست عربستان و امارات است و این کشورها مجری پروژه صهیونیستی در منطقه هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    1 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس