کد خبر 1366951
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
بلاتکلیفی جانشین رئیس هیات مدیره پرسپولیس

مشاور وزیر ورزش و جوانان به هیچ وجه علاقه ای برای بازگشت به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را ندارد.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقار نسب که ۲۲ دی ماه سال گذشته حکم عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس را دریافت کرد تنها ۱۰ روز پس از حضور در این مقام تصمیم به کناره‌گیری از آن گرفت تا سرخپوشان با حضور غلامعلی محمد علیپور، محمد اسد مسجدی و مجید پوراحمدی در کنار رضا درویش به فعالیت مدیریتی خود ادامه دهد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در ابتدا با این موضوع مخالفت کرد اما عدم اطلاع ذوالفقار نسب از اتفاقات داخلی و همچنین عدم توانایی مالی برای کمک اقتصادی به باشگاه باعث اصرار وی برای جدایی از جمع هیأت مدیره پرسپولیس شد.

ذوالفقار نسب پیشنهاد ماندن در هیأت مدیره باشگاه را به طور کامل رد کرد تا حمید سجادی پس از گذشت نزدیک به چهار ماه نتواند جایگزین او را معرفی کند.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست‌های خود با وزیر ورزش از نگاه سجادی برای حضور فرد اقتصادی در هیأت مدیره در راستای خصوصی سازی باشگاه استقبال کرد اما همچنان خبری از حضور فرد جدید در هیأت مدیره نیست.

بلاتکلیفی جانشین رئیس هیات مدیره پرسپولیس

این در حالی است که شایعاتی درباره مطرح شدن اسم علی کریمی برای حضور در جمع مدیران باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد اما هیچ تصمیمی از سوی وزارت ورزش مبنی بر استفاده از پیشکسوت مطرح پرسپولیس برای این جایگاه نیست.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد سجادی تا پایان فصل جاری لیگ برتر نیز تصمیمی برای اضافه شدن فرد جدید ندارد تا چهار عضو فعلی هیأت مدیره باشگاه برای این باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس