کد خبر 1366667
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
درویش: وام ۱۰ میلیاردی گرفتیم و باید پس بدهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید وام دریافتی از فدراسیون فوتبال را پس بدهد.

به گزارش مشرق، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دریافت ١٠ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال تحت عنوان قرارداد مضاربه‌ای اظهار کرد: همانطور که عنوان شده، باشگاه پرسپولیس این مبلغ را در قراردادی با موافقت فدراسیون فوتبال دریافت کرده و موظفیم که ظرف شش ماه این پول را به حساب فدراسیون فوتبال برگردانیم.

وی افزود: وقتی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور دچار مشکل مالی می‌شوند، طبیعی است که یکی از راهکارها برای حل موقت مشکل همین نوع قراردادها باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم مثل سایر باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر مسائلی چون تبلیغات محیطی و ... مراودات مالی دارد و طبیعی است که وقتی دچار مشکل می‌شویم برای حل مشکل موقتا به سراغ فدراسیون برویم. حالا هم همین روال طی شده و موظفیم که تا شش ماه این پول را برگردانیم.

درویش با اشاره به مشکلات به جای مانده در پرسپولیس از مدیریت‌های گذشته اظهار کرد: در آن برهه پرسپولیس در شرف واگذاری بود و نمی‌توانستیم نسبت به مشکلات قدیمی بی‌تفاوت باشیم. بدهی‌های قبلی سنگین بود و مشکلات مدیریتی گذشته در ادوار قبلی شرایط نامطلوبی را رقم زده بود و اگر این مساعدت‌ها نبود الان شاهد واگذاری پرسپولیس نبودیم.

درویش در پاسخ به این سوال که شایعه شده که این کمک توسط وزارت ورزش و جوانان انجام گرفته است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما این پول را تحت عنوان قرارداد و وام از طریق فدراسیون دریافت کرده‌ایم و موظفیم این پول را ظرف مدت مشخص برگردانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    باز خوبه ما میگیریم و میگیم که قرض بوده باید پس بدیم! کیسه ها یواشکی میگیرن و پس هم نمیدن و در نهایت سر از اردوی دوبی زادگاه فرناز سر در میارن.
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      به کی توضیح میدی آخه؟ اینا همون هایی هستن که مافیای مجیدی رو از امارات آوردن ایران و حالا بعد از رفتن مشخص میشه چند میلیارد سر ترانسفر بازیکنانی امثال قایدی و نادری و .... به جیب زدن. اینا کیسه کش هستن بزار بیان هر پیامی دوست دارن بزارن.
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      کیسه ها ۱۰ ساله میلیون ها دلار خرج کردن و جام نگرفتن؛ به خدا هرکس جای اینا بود دیگه سرش رو بالا نمیگرفت؛ چه برسه به اینکه بیاد زیر اخبار سرورش کامنت بزاره.
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      دم پرسپولیس گرم. بالاخره باید فرقی بین تیم بزرگ و پر ستاره با تیم صغیر و بی اصالت باشه دیگه. ما امثال علی دایی علی کریمی مهدوی کیا رو داریم و کیسه هم امثال غلام شیشلولبند فرناز شیتیل و کمک سرپرست رو داره خودتون قضاوت کنید؟ پرهوادارترین تیم آسیا هستیم
  • تاج کببرآسیا IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    جوک باحالی بود وام گرفتیم وباید پس بدیم مگه با بانک قرارداد بستی؟
  • کبیری IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    فدراسیون تمام لنگی به این میگن، دریافت وام ۱۰میلیاردی و سرمربیان تمام رده های فوتبالی و حتی دستیاران تیم ملی همه لنگییییییی
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      فعلا برید گندی که تو اردوی دوبی زادگاه فرناز پودری زدید رو جمع کنید. پول پادوانی که فلج کردید رو بدید. پول استراماچونی و میلیچ و بقیه رو پرداخت کنید بعد بیایید در مورد بدهی پرسپولیس کبیر حرف بزنید. ۱ نفر آدم حسابی ندارید که حداقل بیاد نظر درست بده. فقط عقده ۱۰ ساله و پوکر قهرمانی پرسپولیس کبیر رو دارید. حالا فینال آسیا پیشکش.
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      مربی و دستیاران تیم ملی چند دوره هست که پرسپولیسی هستن و التماس کریم باقری رو میکنن که فقط بره روی نیمکت کنار بازیکنان بشینه. چون مربی های خارجی اصلا کیسه هارو نمیشناسن و قبول ندارن
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      0 0
      بین ۲۰۰ کشور و هزاران بازیکن و پیشکسوت تو دنیا؛ علی دایی پرسپولیسی رو انتخاب میکنن که جزو ۸ نفر اصلی مراسم باشه! این یعنی اینکه حتی فیفا هم الاستقلال رو نمیشناسه و حتی تو لیست ذخیره هاش هم نیستن. علی دایی حمید استیلی و مهدوی کیا رو دعوت کرد. میرشاد کیسه هم به عنوان سرپرست فدراسیون رفت مثل تمام تیمهای دیگه.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    این شیشتقلال خودش تا گردن تو لجن فرو رفته حالا آخرفصل صداش در میاد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    آقای درودگر الان کجا هستند که بلغور کنند کارگزار تیم سوم پایتخت همه ی بدهی خود را در تبلیغات تسویه کرده و یه چیزی اضافه ریخته که ما طلب اوسا گوونا را پرداخت کنیم پس این قرض برای چی بود عاشق چشم و آبروی 56سال حسرت بودید حرفها و کارایی در این فوتبال رخ میده که مرغ پخته بال در میاره وپرواز میکنه کلا همچی شبیه ضرب المثل معروف دم خروس هستش یا قسم......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس