.

منابع خبری از سفر یکی از مقام‌های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به واشنگتن در روزهای آتی برای رایزنی با مقام‌های امنیتی آمریکا پیرامون ایران خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از سفر یکی از مقام‌های ارشد امنیتی این رژیم به واشنگتن در روزهای آتی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، «ایال هولاتا» مشاور امنیت رژیم اسرائیل  روزهای آینده برای گفت‌وگو با «جیک سالیوان» همتای خود در کاخ سفید به واشنگتن سفر خواهد کرد. این سفر حول محور «ایران» صورت می‌گیرد.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته مدعی شد که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا همتایان اروپایی خودش را از تصمیم خود در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطلع کرده است.

وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از یک مقام ارشد دیپلماتیک رژیم صهیونیستی مدعی شد که دولت بایدن به مذاکره‌کنندگان اروپایی گفته برنامه‌ای برای خارج کردن نام سپاه از فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» به عنوان بخشی از مذاکرات وین ندارد.

با وجود این، این مقام صهیونیستی مدعی شده که دولت بایدن علی‌رغم ارسال این پیام به مذاکره‌کنندگان اروپایی هنوز در حال بررسی این گزاره است که بخشی از سپاه پاسداران را از لیست خارج کند، اما نیروی قدس سپاه را در فهرست FTO نگاه دارد.

این مقام اسرائیلی گفت: «ما به عنوان بخشی از این گفت‌وگوها هستیم اما هنوز پاسخ نهایی مشخص نیست.»

این در حالی است که  «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، تشدید تنش‌ها در بیت‌المقدس محور گفت‌وگوی بایدن و بنت بوده است. بایدن همچنین به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که در ماه‌های آتی به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

این گفت‌وگوی تلفنی در حالی صورت می‌گیرد که  ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز (یک‌شنبه) با استقرار ۱۴۰۰ نظامی حوالی قدس اشغالی، در حالت هشدار و آماده‌باش کامل قرار گرفته است؛ علاوه بر آن، ۱۲گردان دیگر از نظامیان صهیونیست در امتداد خط تماس با خط سبز مستقر شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس