دشمنی آشکار با حق، صفت مشترک صهیونیستها و تروریست های داعش است

رهبر جریان صدر عراق از دشمنی واضح با حق در ماه مبارک رمضان به عنوان صفت مذموم مشترک بین صهیونیست ها و تروریست های داعش یاد کرد.

به گزارش مشرق، رهبر جریان صدر عراق دشمنی واضح با حق را وجه مشترک بین صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعش برشمرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش رهبر جریان صدر به هتک حرمت قرآن در یک کشور اروپایی

مقتدی صدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود، نوشت: صفت مذمومی بین صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعش و گروه‌های مشابه آنها که با دین اسلام میانه رو دشمنی می‌کنند، مشترک است و آن دشمنی آشکار با حق در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: صهیونیست‌ها با اقدامات تحریک آمیز دشمنی خود را با قدس شریف اعلام می‌کنند و داعشی ها و حامیان آن با تاسی به رژیم صهیونیستی و بنی امیه دشمنی خود را با بارگاه‌ها و مساجد شیعیان امیرالمومنین علی (ع) و وصی رسول اکرم اعلام می‌کنند.

مقتدی صدر گفت: تروریست‌های داعش خشم خود را بر مسلمانان خالی می‌کنند و با صهیونیست‌ها در صلح هستند و در این زمینه به گفته یکی از سرکردگان ارشد خود مبنی بر اینکه یهودیان از دیگران به اسلام نزدیکتر هستند، استناد می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 0
    دشمنی با دشمن اصلی صهیونیست و داعش، حکمش چیه جناب همکاسه شدن با بارزانی و اردوغان چی؟ سوگلی بن سلمان جنایت کار شدن، کجای شریعت و دین جا میگیره؟ یه خورده با خودت لااقل رو راست باش
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 0
      نه دیگه نشد. دشمنی با دشمن دشمن و این مزخرفات مال ماکیاولی هست. شما قرار نیست حتما توی دعوای بین دو تا دزد طرف یکی رو بگیری! مهم طرف حق و درست بودن هست. مثلا در دعوای جاعش و داعش نمیشه گفت کدوم حقه. چرا؟ چون این دو تفکر ساختار یکسان و مشابهی دارن و دعواشون فقط دعوای قلمرو هست. مگه نه داعش توی آمریکا و فرانسه از نظر جاعش خوب هم هست! شباهتشون جالبه. جفتشون خیال میکنن نماینده خدا برای ایجاد سرزمین و حکومت اسلامی هستن. جفتشون رهبرانشون رو مذهبی و مادام العمر و بدون خطا میدونن. جفتشون برای اجرای احکام دینیشون هر نوع جنایت غیر اخلاقی رو حلال میکنن. جفتشون مدعی هستن اسلام توی جیب اونهاست بقیه کافرن. جفتشون زن رو کالا حساب میکنن. جفتشون علاقه ای به علم ندارن. جفتشون ریش و پشم دوست دارن. جفتشون خیال میکنن کشته بشن میرن پیش پیغمبر ناهار میزنن. جفتشون انتحار میکنن به اسم استشهاد و هزاران شباهت. فرق فقط توی مذهبشونه
  • نیما IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    1 1
    مرگ بر صهیونیست داعش
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    0 0
    هر دوی آن ها (صهیونیست ها و داعشی ها) علاقۀ شدیدی به خوردن نجاست دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس