کد خبر 1365499
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
خرید نمایه خرید کالا نمایه کالای اساسی

بسته بندی آسان و کم حجم، محافظت بهینه از آنها برای افزایش مدت زمان ماندگاری، عواملی هستند که متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان را به فکر طراحی و تولید محصول جدیدی انداخت که کیسه نانو روانه بازار کنند.

به گزارش مشرق، بسته بندی آسان و کم حجم مواد غذایی از یک سو و محافظت بهینه از آنها برای افزایش مدت زمان ماندگاری از سوی دیگر، عواملی هستند که متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان را به فکر طراحی و تولید محصول جدیدی انداخت که با نام «کیسه نانوی تازه نگهدارنده» روانه بازار شده است. 

بیشتر بخوانید:

چای کیسه‌ای را به این دلیل مهم ننوشید

استفاده از نانوذرات درساخت این نوع از کیسه‌ها باعث شده است، میزان ماندگاری مواد غذایی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و حتی سبزیجات و میوه‌ها بتوانند تازگی خودشان را تا مدت‌ها حفظ نمایند. 

ابعاد کیسه نانوی تازه نگهدارنده به گونه‌ای  طراحی شده است که اندازه‌ای بهینه داشته باشد و اقلامی مانند کاهو و کرفس را نیز به سادگی بتوان درون آن قرار داد. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز کننده این محصول  دسته‌های آن است که به کاربر امکان خارج‌سازی کامل هوای کیسه و گره‌ زدن دسته‌ها را می‌دهد. 

کیسه تازه‌ تازه نگهدارنده مواد غذایی شرکت پاکان پلاستکار، اولین و تنها نمونه از این محصول در کشور است که موفق به اخذ مجوز «سازمان غذاو دارو» شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    4 1
    احسنت به شما دانشمندان عزیز کشورم. خدا به شما عزت بده و سلامتی. اینجوری جلو بریم تا چند سال دیگه از صادرات نفت بی نیاز میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس