کد خبر 1365462
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ابراهیمی: شیوه بازی فولاد و سپاهان در آسیا چنگی به دل نزد/ چرخه استعدادیابی فوتبال‌مان نابود شده است

کارشناس فوتبال گفت: اکنون سرخابی‌ها حتی اجازه حضور در آسیا پیدا نکردند و فولاد و سپاهان هم به نظرم بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان چنگی به دل نزد.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در مورد عملکرد دو تیم فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آرزوی قلبی من این است که این دو تیم که نماینده کشورمان هستند در آسیا موفق و پیروز شوند و حتی به فینال برسند اما اگر بخواهیم بر مبنای واقعیت صحبت کنیم باید بگوییم که سال هاست در فوتبال باشگاهی آسیا دیگر نمی‌توانیم حرف اول را به طور کامل در این قاره بزنیم. پرسپولیس یکبار با گل محمدی و یکبار هم با برانکو تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتند اما هر دو بار ناکام شد. واقعیت این است که در عرصه فوتبال باشگاهی ضعیف‌ شده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

سپاهان چگونه از گروه مرگ صعود می‌کند

بازی فولاد و سپاهان در آسیا چنگی به دل نزد

وی افزود: پرسپولیس و استقلال تیم‌های اول و دوم کشورمان محسوب می شوند و سپاهان و فولاد تیم‌های سوم و چهارم هستند اما اکنون سرخابی‌ها حتی اجازه حضور در آسیا پیدا نکردند و فولاد و سپاهان هم به نظرم بازی‌هایشان در لیگ قهرمانان چنگی به دل نزد. اینکه شما به تیم عربی یک گل بزنید و سپس به دفاع بروید و از آن گل محافظت کنید خیلی مورد پسندم نیست. البته اشکالات فوتبال را خواهشا به گردن مربیان نیندازید.

بازی فولاد و سپاهان در آسیا چنگی به دل نزد

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به اشکالات فوتبال کشور در زمینه استعدادیابی عنوان کرد: مدت‌هاست دیگر در فوتبال ما مربیان به دلخواه خود بازیکنان را انتخاب نمی‌کنند و این دلال‌ها هستند که بازیکنان را معرفی می‌کنند. چرخه استعدادیابی فوتبال کشورمان نیست و نابود شده است. قلعه‌نویی‌، پنجعلی، نامجو مطلق، علی کریمی و ... را چه کسانی کشف کردند و پرورش دادند. چه کسی علی کریمی بازیکنی ناشناخته را به پرسپولیس آورد؟ قلعه‌نویی چطور از محله نازی آباد تبدیل به بازیکنی شاخص و ستاره شد؟ متاسفانه اکنون از این چهار باشگاه اول کشورمان یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد نمی‌توانید به اندازه یک تیم ملی بازیکن انتخاب کنید! در گذشته اما شرایط این گونه نبود.

ابراهیمی با اشاره به فینالیست‌های جام حذفی گفت: آلومینیوم اراک و نساجی با شایستگی و انجام بازی خوب به فینال جام حذفی رسیدند این خود گویایی همه چیز در فوتبال  باشگاهی ماست. چرا تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس  خالی از ستاره‌های تاثیرگذار شده‌اند؟! اگر لژیونرها را از تیم ملی کنار بگذاریم این تیم‌ها چند بازیکن در تیم ملی دارند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 1
    ازپیروزی صحبت کن .
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 1
    ناصر ابراهیمی کاش از کمکهای ماورایی بابا مسعود لنگی به تیم خاص حکومت و اسنپ افتابه هم سخن به میان می اوردی و یا حکم کمیته تشویق انصباطی سیرک عبده و محرومیت دوساله یایا هوچیگر اعطم را به دو جلسه تشویق و صرف شام وشیرینی تعییر داد و دریافت شیتیل از یایا جفتک پران طویله عبده ,,ناصر ابراهیمی بهتره ابتدا یک سورن به خودمان بزنیم بعد یک جوال دوز به دیگران,,,تیمی که تنها افتخارش بطری خالی اب معدنی وپنج افتابه اسنپی بابا مسعوده تیم اول ایران بعد عول اسیا و پاس همدان قهرمان اسیا هیچ ناصر ابراهیمی همین توی رویا هستید که الان شصت ساله فقط کهرتون شده ورزش بیخود وشیافت جاکردن وسجده بقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس