کد خبر 1365394
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
تردد کامیون در شب‌های قدر پایتخت ممنوع شد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از ممنوعیت ورود و تردد کامیون ‌ها در معابر پایتخت در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی همه‌ خانی چهارشنبه شب گفت: امشب(چهارشنبه) و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی شهر تهران مستقر شده و از ورود کامیون ‌ها به شهر جلوگیری می‌کنند.

به گفته وی، در همین راستا کامیون‌ هایی که وارد شهر شوند متوقف و اعمال قانون شده و به بیرون از شهر هدایت خواهند شد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: تعدادی از کامیون‌ ها امشب اقدام به ورود به سمت شهر تهران کردند که ماموران پلیس راهور ده‌ها دستگاه از این کامیون‌ ها را متوقف کردند. 

وی تاکید کرد: با تمهیدات اتخاذ شده از سوی پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب‌های قدر در آرامش کامل سپری خواهد شود و مردم بهره‌مندی معنوی کافی از این شب‌های پربرکت را در آرامش کامل تجربه کنند.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، استقرار و آماده‌باش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم‌های شب قدر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و مأموران ما با حضور ۱۰۰ درصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امامزادگان، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و شهروندان اقدام خواهد کرد.  

وی با بیان اینکه در برگزاری این مراسم‌ها ممکن است برخی معابر فرعی موقتا و برای برگزاری مراسم مسدود شود، افزود: ممکن است برخی معابر در اختیار مراسم قرار گیرد و محدودیت‌های تردد مقطعی در آن داشته باشیم که در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    دوستان در شب قدر یادمون نره ظهور رو بخواهیم._____ اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس