روسیه هراسی برای منحرف کردن توجهات از فروپاشی داخلی در انگلیس است

«ماریا زاخارووا» امروز اعلام کرد که روسیه هراسی برای منحرف کردن توجهات از فروپاشی سیاسی داخلی سلطنت بریتانیا طراحی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که نمایندگان تشکیلات انگلستان در تلاش هستند تا مردم این کشور را از جنگ هسته ای قریب الوقوع با روسیه بترسانند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص اضافه کرد که دلیل این اقدام آن ها این است که می خواهند مردمِ خود را از مشکلات سیاسی داخلی، به ویژه از فروپاشی سلطنت بریتانیا منحرف کنند.

«ماریا زاخارووا» در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: تشکیلات بریتانیا از آماده شدن برای یک آخر الزمان هسته ای خسته نمی‌ شود و اظهارات غیراصولی را از طرف روسیه در این مورد ارائه می‌ کند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، این یک موضوع راحت است که برای منحرف کردن توجه از فروپاشی سیاسی داخلی سلطنت بریتانیا در پرتو توطئه ها، بحران ها و صرفاً رسوایی های فساد طراحی شده است.

واکنش «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به سخنان نخست وزیر انگلیس است که گفته بود پیروزی مسکو در نبرد با اوکراین به بهای گزافی برای کشورهای غربی تمام خواهد شد.

«بوریس جانسون» امروز در سخنرانی آغازی خود در نشست گروه هفت گفت که سران جهان باید متوجه بهای حمایت از اوکراین از جمله افزایش هزینه‌های غذا و انرژی باشند. نخست وزیر انگلیس با این حال اذعان کرد اگر غرب به روسیه اجازه پیروزی در اوکراین را دهد، بهای گزاف تری را متحمل خواهد شد.

جانسون یادآور شد: اما بهای عقب نشینی، بهای اجازه دادن به پوتین برای موفقیت (مساوی است با) از دست دادن بخش عظیمی از اوکراین و ادامه برنامه فتح او (پوتین)؛ که بهای بسیار گزاف تری است. وی نگران این مسئله است که عواقب اقتصادی جنگ، اوکراین را مجبور کند توافق صلحی رابپذیرد که به نفعش نباشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بوسجين IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    باور بفرماييد اين انگليسي مغرور و مكار كه بعد از دو جنگ جهاني كه ويران شدند و سلطنت بدون غروب افتاب انها غروب كرد و خيلي مناطق از دست انها خارج شد و نفع جنگ را هم امريكا برد حالا باز در حال تدارك است با در گير كردن و فرسايش امريكا در منلطق مختلف رويا ان امپراطوري و تسلط بر جهان تجديد كند غافل از اينكه اين اهداف انقدر توهمي هست باز خودشان در ان غرق خواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس