رئیسی

رئیسی با هشدار به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند کوچکترین تحرک آنها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و با کوچکترین حرکتی از سوی آنها، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز این رژیم است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (۲۹ فروردین) در مراسم روز ارتش ضمن تبریک این روز به دلاورمردان ارتشی، اظهار داشت: امام بزرگوار ما حکیمانه این روز را روز ارتش اعلام کردند؛ زیرا ارتش ما یک ارتش خدا خواه، مردم دوست و با بصیرت و مکتبی و دارای روحیه انقلابی است.

وی افزود: بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهمن ۵۷ و جلوه زیبای از میثاق با امام بزرگوار از خود به یادگار گذاشت بهترین جلوه بر بصیرت ارتش است. 

رئیس جمهور با بیان اینکه همراهی با مردم و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در کارنامه ارتش جلوه‌گر است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس در عملیات های مختلف بسیار خوش درخشید. 

قدرت ایران رژیم‌صهیونیستی را آرام نمی‌گذارد/ ارتش با استفاده از فرصت تحریم‌ها توانمند شد

رئیسی افزود: عملیات بیت المقدس، عملیات فتح المبین، عملیات ثامن الائمه و بسیاری از اقداماتی که در جبهه های حق علیه باطل توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، در دریا و در آسمان انجام شد. 

وی با اشاره به شهدای ارتش بیان داشت: چهره‌های نامداری از شهدا که همواره نام آنها زینت بخش هر کوی و برزن است و ما به آنها افتخار میکنیم زیرا این افراد حماسه آفرینی کردند همچنین از خود اخلاص، مردم داری، شهامت، شجاعت، صلابت و ایستادگی در مقابله با دشمن را به یادگار گذاشتند. 

رئیس جمهور تاکید کرد: شهدای ارتش برای عصرها و نسل ها الگوهای ماندگار شدند این حرکات هیچگاه از خاطر ملت ایران محو نخواهد شد و تاریخ همواره این افراد را به عنوان افتخار آفرینان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش بزرگ ما یاد می کنند.

رئیسی با بیان اینکه همکاری و برادری ارتش و سپاه مثال زدنی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران توانمندی های بسیاری دارند. محوری ترین توانمندی این نیروها مخلص ، مکتبی ، با مهارت و آموزش دیده، خطرپذیر  بودن است که آماده اند با هر دشمنی مواجه شوند.

قدرت ایران رژیم‌صهیونیستی را آرام نمی‌گذارد/ ارتش با استفاده از فرصت تحریم‌ها توانمند شد

وی ادامه داد: مهمترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی، مردم متدین دلداده به خدا هستند، نیروهای مسلح ما آموزش دیده، مخلص و انقلابی هستند.

رییس جمهور گفت: نیروهای مسلح ما بعد از جنگ تحمیلی به بازسازی خود پرداختند و امروز توانمندی نظامی ما در جهان زبان‌زد است. ارتش، خیلی خوب از فرصت تحریم ها برای توانمند شدن استفاده کرد، صنایع نظامی ما در بهترین شرایط قرار دارد و باید از این صنایع در کشور بهره ببریم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از مردم، با مردم و در مردم اند، افزود: در مسئله کرونا ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و بسیار خوب عمل کردند و امکانات خوبی در اختیار مردم قرار دادند. همچنین در سیل و زلزله و آفات طبیعی، ارتش کنار مردم بود. ارتش، سپاه و بسیج اولین گروهی هستند که در مناطق زلزله زده حاضر بودند و تا مشکل مردم رفع نمی شد، میدان را ترک نمی‌کردند.

 رییس جمهور با تاکید بر اینکه ارتش نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور و مورد اعتماد مردم است، بیان داشت: ارتش امیدآفرین است. آمادگی ارتش برای دشمن این است که بداند قدرت نیروهای مسلح ما قدرت بازدارندگی است.

رئیسی با هشدار به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: کوچکترین تحرکی از سوی دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح ما مخفی نیست. رژیم صهیونیستی بداند کوچکترین تحرک آن ها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی آنها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما شما را آرام نمی گذارد.

وی تصریح کرد : آمریکا اعلام کرده است که ما در تمام تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست مفتضحانه نصیبمان شد.این سرنوشت همه کسانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

رییس جمهور بیان داشت: پیام این اقتدار به همه محرومان عالم این است که نیروهای مسلح ما نقطه امید برای مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان هستند. 

رئیسی تصریح کرد:  بنده به عنوان خدمتگزار مردم از تمام فرماندهان و نیروهای مسلح تشکر می کنم؛ زیرا امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش تحت فرماندهی معظم کل قوا برای انجام ماموریت های محوله آمادگی دارد و این آمادگی برای کشور ما توفیق بسیار بزرگی است که باید برای این توفیق خداوند متعال را همواره شاکر باشیم.

رئیسی در پایان گفت: در محضر امام بزرگوار و شهدای والا مقام این پیمان که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب می‌بندد پیمان همیشگی و میثاقی پایدار است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    5 0
    تحریم ها نعمت است.
    • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      بماند که اول باید فرهنگسازی کرد چون اسرائیل نماد تمدن غربه و نابودی اسرائیل یعنی نابودی تمدن غرب
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    4 0
    همان الگوی ارتش را باید در سایر صنایع هم پیاده کرد که در اثر تحریم ها توانمند شوند. چرا از این الگو در خودرو سازی استفاده نمیشود؟
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    3 1
    لطفاارتش در موضوع برنج هم ورود کند و نشان دهد چطور تحریم ها موجب ارزانی برنج صد هزار تومانی خواهد شد.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    5 0
    پس چرا باسپردن اقتصاد وفرهنگ به دست جوانان انقلابی وتعویض صدها مدیرمیانی جامانده از زمان روحانی،کمک نمی کنید این دو حوزه هم در تحریم،خودکفائی را ایجاد کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    چرا ایستادید تا اسرائیل حرکتی کند تا به قلب ان بزنید. اگر می توانید. خوب یزنید. یا تا نباشد چوب تر فرمان نبرند گاو وخر
  • همیشه در صحنه DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    2 0
    صهیونیستها بدانند که کوچکترین حرکتشون رو زیر نظر داریم و نفتالی بنت بشدت ترسیده از سخنان آیت الله رییسی
  • FR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    موشک وپهباد ایران هر فروند چقدر قیمت داره هدف قرار گرفتن هر پرنده برای اسراییل فقط سه دلار با ارز دولتیه البته آنهم دولتیه اسراییل
  • FR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    متاسفانه همه چیز در عالم هستی انتها داره جز حماقت واینه که ترسناکه
    • IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      که شما خارجی‌ها هم چقدر حماقت کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس