کد خبر 1363653
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
نقش مهم دستگاه قضا در تحقق شعار سال

رئیس دیوان عالی کشور بر نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تأکید کرد و افزود: نقش دستگاه قضا در این رابطه بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در نام‌گذاری شعار سال بروی موضوع اقتصاد تأکید دارند.

رئیس دیوان عالی کشور بر نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تأکید کرد و افزود: نقش دستگاه قضا در این رابطه بسیار تأثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به اینکه قوه قضائیه نگاه ویژه‌ای نسبت به حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان دارد، تصریح کرد: قطعاً از پرونده‌های مربوط به مراکز و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شود و رسیدگی به امور مربوط به این پرونده‌ها را سرعت خواهیم داد.

رئیس دیوان عالی کشور شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را نسخه مهمی در خنثی سازی تحریم‌ها برشمرد و به میزان گفت: این راهبرد تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در رفع تحریم‌ها دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    قوه قضائیه تا رسیدن در حد تراز انقلاب، خیلی فاصله دارد ، بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب ، هنوز قضاتی هستند که قوانین پهلوی را اجرا می کنند ، یعنی قوانین مجلس که به تایید شورای نگهبان رسیده ، از نظر بعضی قضات قابل اجرا نیست ، جالبه نه ؟ حاضرم اثبات کنم ، پرونده ، رای قاضی و ... دارم و از همه جالب‌تر اینکه کسی حرفت را نمی شنود و قاضی هم با تمسخر می گه به هر جا اعتراض کنید ، پرونده به دست من می رسد و رای من هم همینه !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس