آرامش شکننده در مسجدالاقصی/ چراغ سبز آمریکا به صهیونیستها

رئیس کمیته محافظان مسجدالاقصی از آرامش شکننده در مسجدالاقصی و صحن های آن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، یوسف مخیمر رئیس کمیته محافظان مسجدالاقصی از آرامش شکننده در مسجدالاقصی و صحن های آن با توجه به اینکه فردا شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به دنبال یورش به مسجدالاقصی از ساعت هفت تا یازده صبح به وقت محلی هستند، خبر داد.

وی بر ضرورت مقابله محافظان و معتکفین در مسجدالاقصی و ساکنان قدس با یورش های صهیونیستها که منطقه را به سمت رویارویی گسترده سوق می دهد، تاکید کرد.

مخیمر گفت: ساکنان قدس جان برکف در دفاع از قبله اول مسلمانان هستند.

وی افزود: اشغالگران ۴۷۲ فلسطینی را که برای نماز و عبادت از اول ماه رمضان در مسجدالاقصی به سر می بردند را بازداشت و ۱۵۲ نفر نمازگزار و اعتکاف کننده را زخمی کردند که برخی از آنها وضعشان وخیم است و همچنان تحت درمان هستند و برخی از آنها نیاز به عمل جراحی پیچیده به سبب خطرناک بودن جراحتشان دارند.

رئیس کمیته محافظان مسجدالاقصی به خسارات وارده به مسجد الاقصی اشاره کرد که مهمترین آن شکستن پنجره های فوقانی و شیشه های رنگی و دربهای تاریخی است که ترمیم آنها ۶ تا ۷ سال زمان می برد و به حالت اولیه خود هم باز نخواهند گشت.

مخیمر گفت که حجم خسارات وارده به مسجدالاقصی میلیونها دلار است.

وی ضمن جنایت جنگی خواندن آنچه در مسجدالاقصی رخ داد اعلام کرد که چراغ سبز آمریکا عامل تحرکات صهیونیستها و قتل فلسطینی ها به دست آنهاست.

مخیمر آنچه در مسجدالاقصی رخ داد را ادامه نشست النقب خواند و هروله اعراب سازشکار را نیز موثر دانست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مردم IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    هیچ ارامشی شکننده تر از آرامش ملت ایران به وسیله حاکمیت و مافیای اقتصادی نیست. بله مردم ایران به زیر خط فقر کشیده شده اند اما کسی. درنظام رویش عرق نمیکند. و خجالت نمیکشد‌ و ناراحت نیست. اما برای حمایت از آسایش مردم سایر کشورها رگهای. گردنشان بیرون میزند. و دلگیر میشوند
    • سينا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      بله آقا درست،ولی به نظرت تا زمانی که اقتصاد درست نشه باید از همه بقیه کارا دست بکشیم؟ و درمورد همه چی لالمونی بگیریم وحرف نزنیم چون اقتصادمون بده؟هرچی میگن شما حرف اقتصادوپیش میکشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس