کرونا در جهان/ ابتلای بیش از یک میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته بیش از یک میلیون و ۴ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۳۶۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰۳ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۹۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۴۲۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۵۴ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۹۵۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۹ هزار و ۵۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۷۶۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک میلیون و ۱۵ هزار و ۳۵۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۹۴۷ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۲۱ هزار و ۷۷۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۳ هزار و ۲۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۰۲ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۶۱ هزار و ۹۶۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان, انگلیس، روسیه و کره جنوبی نیز به‌ترتیب با ۲۷ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۹۱, ۲۳ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۵۰۴, ۲۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۶۳۸, ۱۸ میلیون و ۵۳ هزار و ۳۵۹ و ۱۶ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۵۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۵ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۰۲ مبتلا و ترکیه نیز با ۱۴ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۵۸۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۸۰ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۳۷۴, ۴۲ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۳۴ و ۲۹ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۹۰۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 0
    در سوریه درست نیست این آمار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس