کد خبر 1349529
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۱.۲ میلیون نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه‌روز گذشته بیش از یک میلیون و ۲۱۵ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۴۸ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۱۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۳۵۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۸۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۷۴۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۷۵۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۰ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۹۷۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۸۵ هزار و ۹۱۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵ هزار و ۴۷۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۳۰۸ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۵ هزار و ۲۴۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۰ هزار و ۴۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۹ هزار و ۴۶۹ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۲ هزار و ۴۱۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، آلمان و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۳ میلیون و ۷۱ هزار و ۸۲۲, ۱۹ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۰۱, ۱۷ میلیون و ۱۴ هزار و ۸۱۸, ۱۵ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۳۵۰ و ۱۴ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۳۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۳ میلیون و ۴۸ هزار و ۷۸۴ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۴۲۵ هزار نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۵۵ میلیون و ۱۳ هزار و ۱۱, ۴۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۵۰ و ۲۷ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۱۹۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس