کد خبر 1362974
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
۴۳۰ کیلو ماده مخدر صنعتی شیشه در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در انهدام یک باند ۳ نفره، محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی شیشه با وزن ۴۳۰ کیلو در یک عملیات ضربتی توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری پیرامون چگونگی انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف این محموله بزرگ اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر باند ۳ نفره‌ای که در زمینه قاچاق مواد مخدر صنعتی شیشه فعال بود شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی توسط ماموران یگان تکاوی این فرماندهی در منطقه کویری شرق استان منهدم شد.

وی افزود: از این باند ۲ دستگاه خودروی سواری زانتیا و کوئیک توقیف و در بازرسی از آنها ۴۳۰ کیلو ماده صنعتی شیشه کشف شد همچنین در درگیری شکل گرفته میان متهمان و مأموران یکی از متهمان دچار جراحت شده که اکنون تحت درمان است. همچنین نیروی انتظامی استان اصفهان برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند مواد مخدر پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که با جانفشانی تمام در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: از مردم انتظار دارم در انعکاس اطلاعات مربوط به تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر همکاران ما را یاری دهند تا بتوانیم در دفاع از حقوق مردم و به ویژه جوانان این مرز و بوم به نحو موفقی عمل کنیم.

وی با بیان آنکه مجموع کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون را ۲ تن و ۷۰ کیلو بوده است اضافه کرد: اکثر قاچاقچیان با توجه به مجهز شدن ایستگاه‌های ایست و بازرسی به تجهیزات بازرسی هوشمند از مسیرهای فرعی، کویری و بیابانی استان برای عملی کردن نیت شوم خود استفاده می‌کنند که در این رابطه از مردم ساکن در شهرهای اطراف مناطق کویری انتظار داریم تا ترددهای مشکوک را در سریع‌ترین زمان با شماره‌گیری تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

میرحیدری ضمن ابراز خرسندی از اتخاذ تصمیم شایسته توسط مسئولان حکومتی کشور افغانستان مبنی بر ممنوعیت کشت، خرید و فروش هر گونه مواد مخدر عنوان کرد: بدون شک نظام استکباری از مواد مخدر به عنوان یک راهبرد شوم جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند اما با این حال به تحقق این گفته مسئولان دولت افغانستان امیدواریم تا مردم هر ۲ کشور ایران و افغانستان از آثار شوم و مخرب این پدیده نجات یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    دو روز بعد باز توزیع میشه و دولت و انتظامی و اطلاعات لازمه که وارد و تولید و توزیع کننده را پیدا کنه. کلا عوانل درشت در نقل و انتقال و توزیع شاید ده نفر در تهران هستند که شناسایی هم شده اند احتمالا. لازمه روشهای حلال برای کسب درامد پیدا کند دولت. معتاد برای خرید مواد مشکل داره چون بیکاره و پول ندارد و قتل میکند برای تهیه پول. چرا رایگان مواد سالم نمیدهید و بعد از سالمسازی افراد در اردوگاه کار اجباری برای زراعت و جمع اوری ستگ از اراضی لم یزرع و کانال کنی و دامداری و زراعت استفاده نمیشوند؟
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    خدا صادق خلخالی رو رحمت کنه الهی امین
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      0 0
      هکونی که امام خمینی دستور رسیدگی مجدد به پرونده های زیر دستش رو داد؟
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    بسیاری از قتل ها و دزدیها و جرائم دیگر توسط مصرف کننده های شیشه انجام میشود هم بعلت نیاز شدید به پول و هم اینکه شیشه افکار و مغز را خراب و ایجاد توهم میکند مخصوصا در مورد قتلهایی که توسط اینها اتفاق می افتد دولت باید شدیدآ و با جدیت با فروشندگان و توزیع کنندگان این مواد مبارزه کند و در حقیقت علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهد با این کار از بسیاری از جرائم پیشگیری میشود.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    تولید همان هائی هست که پشتیبان غائله و دشمن تراشی بین مردم ایران و افغانستان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس