توصیف شهید حجازی در بیان سردار قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سرلشکر شهید حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی بود.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم نخستین سالگرد بزرگداشت شهید سید محمد حجازی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان، شب جمعه، اولین سالگرد یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی که در همه دوران شکل‌گیری این نظام جز جلوداران بوده و در همه صحنه‌ها حضور داشته، شهید والا مقام سید محمد حجازی دور هم جمع شده‌ایم. اگرچه تابلوی برگزاری این مراسم به نام شهید حجازی است اما بدون تردید برگزاری چنین جلساتی، یاد و گرامیداشت همه شهدای عالی‌مقامی است که برای حرکت الهی انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مراسم سالگرد شهادت سرلشکر «سید محمد حجازی» برگزار شد

سردار قآآنی تصریح کرد: ما پرچم را به نام شهید حجازی بالا برده‌ایم اما وقتی این جلسات تشکیل می‌شود به یاد همه شهداست؛ چه شهدای برجسته و قهرمان ما همچون حاج قاسم سلیمانی، احمد کاظمی، حسین خرازی، عبدالله میثمی که همگی جزو رفقا، همسنگران و همراهان شهید حجازی بودند و چه شهدای بزرگواری که هر کدام سردار خانه، شهر و قوم خود هستند.

وی با بیان اینکه این یادبودها، گرامیداشت یاد همه شهداست، عنوان کرد: امروز در رأس این یادها شهدای مقاومت قرار دارد. شهدای درون قلب مقاومت یعنی ایران اسلامی گرفته تا ماورای مرزها به ویژه در فلسطین قهرمان، یک بار دیگر نشان دادند که اسلام زنده است، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و نام شهدا همچنان استمرار دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: اگرچه بر اساس عرف متداول، در این جلسات به محضر خانواده شهدا عرض ارادت داریم اما همه ملت بزرگوار ایران خوب می‌دانند که برگزاری مجالس، علاوه بر تکریم و احترام به محضر شهدای عالی‌مقام، به جهت برشماری عزت‌ها، سربلندی‌ها و همچنین نشان دادن راه عزیز زندگی کردن است.

سردار قاآنی گفت: بنابراین در این جلسات حق بر این است تا در حد استطاعت وقت از ارزش‌هایی که در درون این شهدا بوده و آنها را به این مقام رسانده یاد کنیم چرا که ما در میان میدان مبارزه هستیم و ایران اسلامی در صحنه مبارزه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی جلودار است.

وی ادامه داد: ما که جلودار هستیم، با پیروی از شهدای عالی مقاوم و روش آنها، باید این راه پر عزت را استمرار دهیم و جلوداری را ادامه بدهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند؛ شهادت هنر مردان خداست و همچنین جای دیگری ایشان نکته‌ای بیان کرده‌اند که در وجود شهدای زیادی از جمله شهید حجازی به قدر زیادی متجلی شده است و فرموده‌اند که هنرمند آن است که بدون هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی و تنها برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کند، نه هوی؛ این هنر مردان خداست.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه شهید حجازی برجستگی‌های زیادی در زندگی داشت، بیان کرد: یک بُعد ارزشی زندگی شهید حجازی که این مرد را اینقدر بزرگ کرد عمل به همین فرموده امام خمینی (ره) بود.

وی عنوان کرد: شهید حجازی انسانی تکلیف‌مدار، پرتلاش، معقول و باتدبیر بود؛ همانطور که رهبر انقلاب درباره شهید حجازی در پیام خود فرمودند؛ عمر سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راست و نیرویی یک سره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ای از شخصیت این مجاهد فی سبیل‌الله است. همچنان رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ این مرد، مرد میدان کار و تلاش خالصانه بود و در همه صحنه‌های مورد نیاز، تکلیف‌مدارانه و بدون هیاهو حاضر می‌شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح مرد: همه مردم می‌دانند شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود، اما همانطور که رهبر انقلاب در پیام خود فرمودند؛ او در مسئولیت‌های بزرگ و اثرگذار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرده و در همه آنها سربلند و موفق بوده است. این حرف مقام معظم رهبری است که در آن اقراری وجود ندارد.

سردار قاآنی اظهار کرد: شهید حجازی در عین حالی که در مسئولیت‌های بزرگ انجام وظیفه کرده است اما می‌بینیم حتی در اوج مسئولیت‌های بزرگ، هر جا نیاز بوده در عناوین پایین‌تری از عناوین بزرگ خود، با نهایت جدیت و تلاش و با تدبیر و برنامه‌رزی می‌ایستد و کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بخش پایانی و مخلصانه عمر شهید حجازی حتماً یکی از مراتب رسیدن او به شهادت بوده است، تاکید کرد: او در عین حال که جانشین فرمانده کل سپاه بود وقتی لازم شد و ضرورت پیدا کرد به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس ایستاد و با همت و جدیت بسیاری کار کرد. این اخلاص و توجه به تکلیف جز شاخص‌هایی است که اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و این مسیر را طی کنیم باید آنها را بشناسیم و در خود ایجاد کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: مردم ایران خوب می‌دانند شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان مقاومت این کشور است و از پیش از انقلاب مقاومت را شروع کرد و زندان و تهدید و خطر نتوانست او را از راه ارزشمندی که بنا داشت طی کند بازبدارد.

قاآنی عنوان کرد: به یاد دارم در اولین بمباران‌های شیمیایی در خیبر، شهید حجازی چطور میدان‌دار بود و جبهه را اداره می‌کرد و بعد از آن در مراحل بعدی و ابعاد مختلفی مسئولیت‌های حساسی بر عهده داشت. به ویژه دوره‌ای حدوداً ده ساله فرمانده نیروی مقاومت بود. ما کمتر کسی را داریم که چنین عناوین و مراحل مقاومتی را طی کرده باشد.

وی تاکید کرد: شهید حجازی وقتی به مقاومت بین‌الملل آمد در حمایت از رزمندگانی که در خط مقاومت مبارزه با صهیونیسم تلاش می‌کنند به زیبایی و با تدبیر و برنامه‌ریزی عمیقی درخشید؛ آنچنانکه سید جبهه مقاومت سید حسن نصرالله ایشان را جز دوستان باتدبیر در برنامه‌ریزی برای حمایت و پشتیبانی مقاومت برشمرد و او را مردی متفکر و کارآمد تلقی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: این شهدای عالی‌مقام با عمل خود، با تلاش فراگیر و با رفتاری که داشتند علاوه بر اینکه معلم مکتب شهادت بودند استاد دانشگاه شهیدپروری نیز بوده و هستند. یکی از هنرهای بزرگ شهید حجازی این بود که انسان‌های زمینه‌داری که روحیه مقاومت در وجودشان بود را به خوبی شناسایی می‌کرد و زمینه‌های رشد و تعالی آنها را فراهم می‌آورد.

قاآنی گفت: این شهید عالی‌مقام و دیگر شهدای همچون او همچون خورشیدی فروزان بر جبهه مقاومت حرکت کرده و انسان‌های بسیار زیادی را تربیت کردند تا در سرتاسر عالم هر جا نیاز باشد جبهه مقاومت را پرچم‌داری کنند. این خط هم استمرار دارد هم حرکت رو به رشد دارد.

وی ادامه داد: لبنان قهرمان را ببینید، روزی که خرمشهر را در سال ۶۱ آزاد کردیم رژیم جنایتکار صهیونیست از جنوب لبنان وارد شد و در مرکز و بیروت و هر جا که خواست جنایت کرد و کمتر از انگشتان یک دست ابزار نظامی اصلی آن آسیب دید در حالی که در همین مرحله از جنگ حدود سه‌هزار انسان را کشت. امروز متاسفانه این جنایت بزرگ در حافظه تاریخی دیگر جنایتکارانی که از این رژیم حمایت می‌کنند به فراموشی سپرده شده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: لبنان روزی چنین شرایطی داشته اما امروز قهرمانان عرصه مقاومت در لبنان به جلوداری سید حسن نصرالله چنان سلطه بر این میدان و منطقه پیدا کرده‌اند که رژیمی که ادعای نیل تا فرات را داشته در روی زمین دیوارهای بیش از شش متر بتنی می‌کشد که کسی داخل این رژیم نفوذ نکند و در برخی نقاط تا سی متر ستون‌های فولادی در درون زمین فرو می‌کند که کسی از روی زمین به آنها نفوذ نکند. یک چنین وضعی به سر این رژیم جنایتکار آمده است.

مظاهر ناتوانی رژیم صهیونیستی و قدرت جبهه مقاومت هرروز رو به رشد است

قاآنی افزود: به این هجمه رسانه‌ای که آمریکا در آن از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند و می‌خواهند خود را قدرتمند جلوه دهند نگاه نکنید. مظاهر ناتوانی آنها و قدرت جبهه مقاومت که به برکت خون شهدا هرروز رو به رشد است را می‌بینید که در همین ماه مبارک رمضان چطور قهرمانان و فرزندان فلسطین هرکدام زمینه‌هایی برای خود ایجاد کرده‌اند و عملیات‌هایی در درون قلب رژیم صهیونیستی انجام دادند که آنها را می‌لرزاند.

وی با تاکید بر اینکه تمام سرزمین‌های اشغالی حکم یک پادگان پر از دوربین و ابزار کنترلی دارد و سیستم پلیسی که حاکم است قدم به قدم همه را کنترل می‌کند، اظهار کرد: در چنین سرزمین پادگان‌مسلک و نظامی، جوانان فلسطینی بلند می‌شوند و عملیات می‌کنند و شهدای عالی مقامی مثل «رعد حازم» این‌جور با صلابت و با اطمینان نفس در مرکز رژیم صهیونیستی و در شلوغ‌ترین منطقه و ساعت روز با صلابت حرکت می‌کند و اقدام قهرمانانه پاسخگویی به جنایات دشمن را مردانه اجرا می‌کند.

از هرکس که علیه رژیم صهیونیستی جنایتکار مبارزه کند پشتیبانی می‌کنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: پدر این قهرمان که خودش جز قهرمان‌های نهفته در درون سرزمین‌های اشغالی است می‌گوید من از رسانه‌ها شنیده‌ام که رعد چه کرده است اما همه فرزندان فلسطین این‌طور شهادت‌طلب هستند. همچنین دو برادر مادر این شهید نیز شهید شده بوده‌اند. چنین گوهرهایی در مقاومت اسلامی وجود دارد که امام خمینی راه آن را در درون این نظام الهی نشان دادند و امروز رهبر انقلاب اسلامی همین راه را با جدیت و با صلابت طی می‌کنند و از فرزندان خود در درون نظام اسلامی و ماورای مرزها پشتیبانی می‌کنند.

قاآنی تاکید کرد: ما به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفته‌ایم، از هرکس که علیه این رژیم جنایتکار مبارزه کند پشتیبانی می‌کنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد. این جوانانی که امروز در فلسطین عملیات می‌کنند سرمایه‌های نهفته درون فلسطین و نسل چهار و پنج هستند که این‌طور قهرمانانه و فداکارانه عملیات انجام می‌دهند و تمام سیستم این رژیم به هم ریخته‌اند.

وی اضافه کرد: همانطور که در اخبار اعلام شده این جوان چند ساعت در سرزمین سرتاسر پلیسی حرکت کرده و از ساعت ۹ شب که عملیات شروع شد سیستم پیچیده رژیم صهیونیستی نتوانست او را پیدا کند تا اینکه این جوان برای نماز صبح به مسجدی رفت و به او مشکوک شدند اما باز هم تسلیم نشد و باز هم مردانه جنگید و نهایتاً در درگیری به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بخواهد با ایران برخورد کنند

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: یک نفر از این شهدا تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد اینها سر و صدا می‌کنند که می‌خواهند با ایران اسلامی بجنگند؟ اینها کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند با این نظام الهی برخورد کنند.

قاآنی تاکید کرد: ما اعلام کرده‌ایم از زمان امام خمینی تا امروز از همه مبارزات ضداسرائیلی و ضد رژیم اشغالگر بدون تردید حمایت می‌کنیم اما خودمان نیز دست بسته نیستیم و هر جا لازم باشد دست به کار می‌شویم.

وی اضافه کرد: در دوره اخیر که این رژیم جنایتکار خواسته بروز و ظهوری از خود نشان دهد نظام اسلامی به آنها اعلام کرده است که اگر به منافع ما در هر کجای عالم تعرضی صورت بگیرد، هر جا شما را پیدا کنیم پاسخ شما را می‌دهیم که البته خوب می‌دانیم شما کجا هستید.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: اربیل عراق یکی از مناطقی است که اینها حضور دارند و خیلی از کسانی که کنار آنها زندگی می‌کردند نمی‌دانستند که آنجا پایگاه موصاد است اما این نظام اسلامی برخورد کند با قدرت و سلطه‌ای که دارد خوب دشمنش را دنبال می‌کند و خوب می‌فهمد با دشمن خود چگونه برخورد کند.

قاآنی متذکر شد: آنها در عین اینکه رسماً نپذیرفته‌اند اما به وضوح اقرار کردند و متعجب شدند از اینکه جمهوری اسلامی چطور با رعایت ملاحظات امنیتی این پایگاه جنایتکاران و فعالیت اینها را رصد می‌کند و آنها را می‌زند و اعلامیه می‌دهد که ما زدیم و بعد از این باز هم می‌زنیم.

وی افزود: اگر هر جا تعرضی صورت بگیرد هر جا و هر زمانی که تشخیص دادیم حتماً برخورد جدی با رژیم صهیونیستی می‌کنیم و شما کوچک‌تر از آن هستید که با نظام اسلامی که چنین سرمایه‌های بزرگی دارد هماورد کنید. ما اگر گاهی ملاحظاتی داریم به علت رعایت حال مردم و مسائل متعدد دیگر است چرا که دارای فهم انقلابی الهی و ولایی هستیم و این به منزله قدرت شما نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: ما مثل شما نیستیم که جنایتکار باشیم آنطور که اول همه خانه‌ها را خراب کرده‌اید و بعد با خانواده‌ها صحبت می‌کنید. ما مثل شما نیستیم، دارای فهم انقلابی هستیم و می‌دانیم کی، کجا و چگونه برخورد کنیم.

دولت رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط است

سردار قاآنی افزود: رژیم رو به زوال صهیونیستی هرچه زمان می‌گذرد به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود. همین دولت نیم‌بندی که دارند نیز در آستانه سقوط است و با مقاومت فرزندان انقلاب اسلامی و مقاومت حتماً اضمحلال این رژیم سرعت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ما با ایمان و اعتقاد در این مسیر هستیم و برادران ما که این‌طور فداکارانه در میدان ابراز رشادت می‌کنند نیز به این مسیر ایمان دارند. به ارواح مقدس همه شهدای مقاومت به ویژه شهدای عالی‌مقام فلسطین سلام می‌فرستیم و از خانواده‌ها، مادران و پدران آنها که در اوج ظلم چنین قهرمانانی را پروراندند تکریم به عمل می‌آوریم.

مقاومت امروز در سرتاسر دنیا گسترش پیدا کرده است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: البته میدان مقاومت منحصر به این محدوده نیست. مقاومت امروز در سرتاسر دنیا گسترش پیدا کرده است. هرکجا هر ظالمی متعرض ممالک اسلامی شود جوانان مسلمان انگیزه کافی را دارند و البته انقلاب اسلامی نیز بلد است به آنها راه را یاد بدهد چگونه از خود دفاع کنند.

قاآنی در رابطه با مقاومت در یمن نیز گفت: آن روز که حاکم بی‌عرضه یمن با دستور عربستان سعودی جنایتکار و همکارانش کشور را گذاشت و رفت کسی نبود که کشورشان را اداره کند، جوانان انصارالله در این قریب به هشت سال، هم کشور را اداره کردند و هم در جنگ آن هم در شرایطی که بالاترین سلاح مستقیم‌زن آنها آرپی‌جی بود مقاومت کردند.

وی تاکید کرد: امروز قهرمانان یمن و فرزندان جدید انقلاب عمده سلاح‌هایی که استفاده می‌کنند را در درون کشور خود می‌سازند. موشک با برد بالای ۱۰۰۰ کیلومتر و هواپیمای بدون سرنشین با برد بالای ۱۵۰۰ کیلومتر برد می‌سازند و همه اینها را با استفاده از ابزار و امکاناتی در تونل‌ها و زیرزمین‌ها و زیر بمباران دشمن تولید می‌کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رهبران نادان سعودی وقتی هشت سال این جنگ را با استفاده از امکانات همه دنیا ادامه داده‌اند و هرروز عقب‌تر رفته‌اند و میدان جبهه یمن جلوتر آمده است، باید انقدر فهم داشته باشند و بدانند این جنگ، جنگی نیست که حتی یک روز به نفع آنها باشد.

عربستان باید هرچه زودتر جنگ با یمن را تمام کند

قاآنی متذکر شد: توصیه رهبر انقلاب انصافاً خیرخواهانه بود و اگر عقلی باشد هرچه زودتر عربستان باید این جنگ را تمام کند، یمن که چیزی برای ازدست دادن ندارد؛ سیستم آب بیمارستان‌ها و ضروری‌ترین نقاط آنها را بمباران کرده‌اید. این کار جنایتکارانی است که فرزند جنایت هستند و از جنایتکاران دیگری همچون رژیم صهیونیستی کمک می‌گیرند؛ ما مدارک مسلم و قطعی در این باره داریم و عربستان سعودی باید خجالت بکشد.

وی اظهار کرد: مقاومت در دنیا این چنین است، این پیام باید برای امریکا و استکبار جهانی باشد؛ آنها که شهید سلیمانی و دیگر شهدای عالی‌مقام جبهه مقاومت را ترور کردند و می‌خواستن خللی در این جبهه ایجاد کنند این فهم را نداشتند که هر قطره خون شهید سلیمانی مبارزان بسیاری را در دنیا به خود جذب می‌کند و این راه به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات برای این است که بار دیگر بگوییم، شهید حجازی، شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و شهدای جبهه مقاومت چگونه با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین و با نگاه بلند زیر نورانیت ولایت حرکت کردند، هرروز جبهه جدیدی را فتح کردند و دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی بداند این مسیر، مسیر مسلم است.

قاآنی تاکید کرد: قطعاً کودکانی که همزمان با سخن گفتن پدر و مادران آنها اسامی ائمه را به آنها نشان دادند و امام زمان را به عنوان امام حی شناخته‌اند و این‌طور تربیت شده‌اند این مسیر پر افتخار را ادامه خواهند داد.

وی در پایان عنوان کرد: دیر نباشد روزی که به برکت وجود شهدای عالی مقام از جمله شهیدان سلیمانی و حجازی همه ما فتح قدس را ببینیم و توفیق این را داشته باشیم که این حرکت این نظام اسلامی را به سمت اصلی دنیا یعنی رسیدن به محضر حکومت امام زمان ادامه دهیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    25 12
    تورم و گرانی و فقر غیر قابل کنترل شده
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      3 5
      منیع؟
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      11 10
      این چه ربطی دارد به این موضوع خیلی نفهمی
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    27 87
    باشه. فعلا که صدای رعد و برق داره میاد. با زدن ویلای دلال نفتی هم اسراییل نابود نمیشه
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      3 1
      امثال تو اگر قدیم بودند سر خشایارشاه رو‌میبریدند تقدیم‌یونانی ها میکردند.وطن فروش، ایران فروش، مادر فروش،
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    28 74
    دوستان ارزشی معنی هارت و پورت میدونین چیه؟!
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      6 15
      معنیش خودتی
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      6 9
      معنیش که تو نفهمی
    • رحمت عیدی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      هارت و پورت عبارتست از مجموعه ای از جارو جنجال و عربده کشی و شومن بازی که طرف ضعیف دعوا جهت بزرگنمایی خود و ترساندن طرف قوی انجام میدهد، حالا تو دعوای اسقاطیل و جمهوری اسلامی ایران پیدا کنید طرف ضعیف را، فقط یه مشکلی هست نمیتونم اسقاطیل رو روی نقشه پیدا کنم!!! هان؟ ... چی؟ زیرِ پونز قایم شده! اوکی حله، میدونی ابله جون یاد این بیت شعر افتادم که میگه :ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست**عرض خود میبری و زحمت ما میداری، خخخ فک کنم یه جوری معنی هارت و پورت رو فهمیدی که تو تاریخ زندگی انگلی یهود سابقه نداشت
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    20 5
    لطفا تمام جوانب را بسنجید امریکا را بیرون کردید شیعیان افغانستان را و حتی فارس زبانان افغانستان را در زیر تیغ وهابی‌ها یه طالبان بی دفاع رها کردید و عملا خودر ا در محاصره وهابی ها قر رار دادید شیعیان و دروزی ها و سوری‌ه و لبنان را به مسلخ وهابی ها‌میفرستید ..
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    8 8
    به امید آزادی بادکوبه و آنکارا
  • عبدالله IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    6 22
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    26 3
    لطفا نابودی فساد اقتصادی، رانت، بی عدالتی، شکاف طبقاتی، اختلاس، بیکاری... انجام شود
    • سید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      2 18
      مفسدان اقتصادی و سیاسی و رانت‌خواران و... نوچه‌ها و سرمایه‌های صهیونیست‌ها در ایران‌اند. بنابراین علاوه بر مبارزه با این قبیل مفسدان داخلی و نابود کردنشان - که البته متصدی خاص خود را دارد - باید پدر جدشان یعنی رژیم غاصب هم نابود شود تا به بازتولید چنین شیاطینی اقدام نکند.
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      3 6
      یه چیزی بگم نابودی اسرائیل با نابودی عوامل داخلی گره خورده این‌رو خود ارزشی ها میدونن
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    9 14
    ياد همه شیهدان از جمله سردار حجازی عزیز را گرامی میداریم و به ارواح طیبه شهدا درود و صلوات میفرستیم . اسرائیل نباشه منطقه آرامش پیدا میکند
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    11 18
    سلام ۱۲هزارسالهٔ ایران به ژنرال قاآنی سردار بزرگ سپاه محمد رسول الله،
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    7 14
    نام مادرِ مادرم ایران، زهرا س است.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    21 5
    لابد دنیا هم نظاره گر نابودی اسرائیل میشه؟؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      1 5
      آره هم همونجوری جنگ ایران و بعثی بود
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 8
    اححححسنت. ماشششششاللا به سردار قا انی عزیز . دست خدا به همراهتون .الحق که ثانی شهید عزیز سلیمانی هستید خدا شمارو حفظ کنه . بزنید دههههن این سگیونیستای خارجی و داخلی رو با ...... پر کنید.
  • DE ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    18 4
    توسعه کشور و رفاه و آرامش دوسه نسل را فدای این رویای خام کردید ....
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      1 0
      مگه تو آلمان هم زر زننده هست؟
  • س. IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    3 15
    پنج شش‌تا عمله بی‌جیرۀ اسرائیل زیر این خبر گرد و خاک کردن. عرضۀ ارباب صهیون فقط در همین اندازه است که چندتا از این ساده‌لوح‌ها رو برای گردوخاک مجاری اجیر کنه البته بدون اجرت.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    12 0
    لطفا به دولت هم کمک کنید در از بین بردن گرانی ها . از بین بردن انحصار تولید خودرو . از بین بردن مافیا ها فقط در زمینه از بین بردن اسراییل نباشید تو هر دو جبهه فعالیت کنید
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 13
    اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 8
    سلام و درود بر سردار جبهه ی مقاومت، قاآنی عزیز
  • سوخته IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 8
    خداوند انقلاب و انقلابی های واقعی را محافظت بفرماید
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    3 2
    ان شاالله خدا حفظتون کنه
  • استاد حوزه و دانشگاه ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 2
    با سلام خدمت همه دست اندرکاران سایت خبری مشرق نیوز یک درخواست خیرخواهانه دارم لطفا در مورد آن تامل کنید: به جای اینکه در بخَش پایانی کامنتها از لایک و دیس لایک (منفی و مثبت) استفاده کنید مانند خبرگزاری فارس از علامت قلب استفاده شود تا برخی از افراد و منافقان معلوم الحال با منفی گذاشتن زیر کامنتهای ارزشی و انقلابی تاثیر روانی منفی در مخاطبان سایت ایجاد نکنند! بسیار مهم است لطفا تامل کنید.
  • DE ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    4 2
    در دو سه روز گذشته دهها هدف که متعلق به نیروهای تحت حمایت ایران بودند را در خاک سوریه منهدم کرده و نابود کرده و محور روسیه .سوریه .ایران همه فقط نظاره گر بودند چرا کاری را که توانش را ندارید در بوق میکنید اتفاقا اسراییل سناریویی در جلو کشیدن زمان رویارویی با ایران را دردردارد دست دارد ولی میخواهد شروع کننده جنگ نباشد تا از محکومیت بین المللی در امان باشد
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      منبع؟ در ضمن حمله به تل آویو و مقر موساد چه بود؟
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      اولا یه جنگی نام ببر که اسرائیل شروع کننده نبوده دوما ایران پاسخ داده بدتر هم داده طرفداران اسرائیل حتی تو آلمان هم ان شاءالله و صد در صد به درک واصل خواهند شد
  • DE ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    4 0
    در زمان قدیم توپهایی به ما دادند صدای مهیبی داشت و بجای ازبین بردن نیروهای دشمن به نیروهای خودی خسارت وارد میکرد و معروف شده بودند به قمپز در کن البته آنموقع هم به شاه القا میکردند که ببین این توپ اینجا اینقدر تخریب داشته ببین در بین نیروهای دشمن چقدر ویرانی ببار اورده
  • DE ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    3 0
    این هم چیزی تو مایه های کری خوانی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مقابل حریفانه
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      سوختی
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    1 3
    تورم وبی فرهنگیهای حجاب وزبان وبیماری کمترازحیوان کننده حاشیه طلبی درموضوعات ونفهمیدن وقدرت ربط ندادن درموضوعات وتحریم ها حاصل همین تفکری است که اسلام سکولاروتکفیری ودربرخی بی تفاوتی بروزمیدهد که بابیداری مردم وکسری تجاری وفهم ضررات امریکا واسراییل مردم رابه سوی انقلاب اسلامی هرچه سریعترسوق میدهد ضمنا درارشیوشبکه 3تلویبیون سخنرانی کامل فرمانده نیروی مقدس قدس هست ان رابگذارید
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    2 4
    ایران از نظر سخت افزاری توان نابودی اسراییل را دارد
  • پژمان IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    2 0
    در اصل فلسطین یک سرزمین چند فرهنگیه که مال هیچکس نیست البته در ابتدا واقعا مال یهودیها بوده ولی آخرین بار در زمان امپراطوری روم شرقی به زور از این مناطق رانده شدند.تنها راه در حال حاضر زندگی مسالمت آمیز بین ساکنان دارای فرهنگهای متفاوت آن است .مسلمان یهودی و مسیحی باید باهم زندگی کنند.اگر با قوه قهریه و فرضا توسط جمهوری اسلامی ایران یهودیها بیرون رانده شوند دوباره صد سال بعد یکی دیگه می خواد بیاد و اینبار مسلمانها را بیرون کنه و بازی خشونت ادامه خواهد داشت.شما شهر ارومیه را ببینید همه اقوام ترک و کرد و ارمنی و فارس و آشوری در کنار هم زندگی مسالمتا آمیز دارند.تنها راه اسراییل هم همینه.
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      0 0
      اتفاقا یهودیان بعدا اومدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس