اهالی روستایی در شرق سوریه کاروان نظامیان آمریکا را اخراج کردند

اهالی روستایی در شمال شرق سوریه با پرتاب سنگ به سمت کاروانی از خودروهای نظامی آمریکا آن را وادار به عقب نشینی از این روستا کردند.

به گزارش مشرق، اهالی روستای القصیر در منطقه القامشلی سوریه کاروانی از نیروهای آمریکایی را که قصد عبور از این روستا داشت وادار به عقب نشینی کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، مردم عشیره الغنامیه در روستای القصیر شهر القامشلی در شمال استان الحسکه امروز چهارشنبه از ورود یک کاروان مرکب از چهار خودروی نظامی حامل نظامیان رژیم اشغالگر از این روستا به مقصد جاده بین المللی که از این منطقه می گذرد، خودداری کردند.

بر اساس این گزارش، اهالی القصیره با پرتاب سنگ به سمت کاروان آمریکایی آن را از این منطقه بیرون کردند.

نظامیان آمریکا و شبه نظامیان وابسته به آن‌ها به صورت غیرقانونی در شمال و شرق سوریه حضور دارند و علاوه بر غارت منابع نفتی و محصولات کشاورزی این منطقه، تعرض‌هایی را علیه ساکنان این مناطق انجام می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    بنده خداها نه اب و برق و غذا و درامد دارند نه ثبات و فرد صالح و دائم روی مسائل شرعی درگیر هستند که صیغه حلاله یا حرامه یا صالح کیه و چطور انتخاب میشود و این موارد و شبهات منجر به درگیری شده. یهود و بودا و بی خدا و مسیح متاسفانه شبهات دینی ندارند و انتخاب اصلح توسط معیارهایی از قبیل تعداد مقاله و جایزه نوبل و اختراع و ابتکار و تخصص است و بیسواد و سیاستمدار نمیتواند درگیری برای پست و منصب برای غارت ایجاد کند با عناوین و زد و بند داخلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس