مقابله سوری‌ها با ستون نظامی اشغالگران آمریکایی

منابع سوری شامگاه امروز به مقابله ساکنان روستایی در شمال این کشور با اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آنها اشاره کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، منابع سوری از اقدام ضد آمریکایی ساکنان روستایی در شمال سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ساکنان روستای تل شامیران در حومه حسکه با کمک ارتش سویه مانع از ورود یک ستون نظامی مشترک اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان قسد وابسته به آنها به این روستا شدند.

روز گذشته هم منابع خبری از اقدام ارتش سوریه در ممانعت از عبور یک کاروان نظامی متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا در حومه حسکه خبر داده و اعلام کرده بودند: یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه از حرکت یک کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در روستای المجیبره واقع در حومه شرقی حسکه ممانعت به عمل آورد و آن را وادار به عقب نشینی کرد.

منابع خبری همچنین گزارش داده بودند که یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه کاروان نظامی متعلق به نظامیان آمریکایی را در روستای تل الذهب در جنوب شهر القامشلی وادار به عقب نشینی کرد.

از سوی دیگر خبرگزاری سانا روز گذشته گزارش داده بود که اهالی روستای تل الذهب در جنوب القامشلی با پشتیبانی ارتش سوریه یک کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی را از این روستا بیرون راندند و مانع عبور آن شدند.

منابع محلی در این روستا گفتند که یک کاروان متشکل از ۴ خودروی زرهی نیروهای اشغالگر آمریکایی که یک خودروی متعلق به شبه نظامیان قسد هم آنها را همراهی می‌کرد قصد عبور از این روستا را داشتند که با ممانعت ساکنان مواجه شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس