به گزارش مشرق، صفحه توییتری منتسب به آیت‌الله فاطمی نیا نوشت: ‏این روش نیست که یکسره‌ بخواهیم مردم را با عذاب به خدا نزدیک کنیم.خدا که بنا نیست کسی را عذاب کند؛ عذاب آن آخر سرهاست. چی بشود که یک نفر عذاب شود. ازطریق رحمت مردم را زودتر میشود هدایت کرد. وقتی بدانید چه خدای خوب و مهربانی دارید، اصلا بدون [ترسانده شدن از] جهنم به او نزدیک میشوید.

اگر بدانید چه خدای مهربانی دارید بدون ترس از جهنم به او نزدیک می‌شوید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    6 0
    و اگه بدونید چه عقاب سختی داره جرأت گناه و لجاجت به خودتون نمی‌دید
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      2 2
      آنها که فکر میکنن با چند رکعت نماز و روزه یک راست میرن بهشت شک نکند جهنمم راهشون نمی‌دن چه برسه به بهشت
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      5 0
      دین مجموعه اخلاقیات اعمال و اعتقاداته یکی از اینا نباشه به نظر من آدم لنگ میزنه نماز و روزه هم جای خودشه نمیشه بگیم نماز رو ولش روزه رو ولش
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    6 0
    اللهم اشف کل مریض
  • DE ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 0
    خوشا بحال کسی که با تمام خلوص همه انرژی ، دارایی ، استعدادها ، توانمندی هایش را ، بدن خاکی اش را درراه خدا خرج کند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 3
    لا تقنطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا یعنی از رحمت خدا ناامید نشوید چون خدا جمیع گناهان را می بخشد. والسلام البته در ترجمه های جدید نوشته به شرط توبه میبخشد که این کلمه در نص صریح آیه وجود ندارد
    • US ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      1 0
      بله اما مغفرت پس از طلب مغفرت یعنی استعفار معنی دارد. کسی که استعفار نمی کند یعنی خودش مایل به بخشیده شدن نیست. ضمنا خدا هرگز مشرک را نمی بخشد.. سوره نساء آیه 48. ان الله لایغفر ان یشرک به ویغفر مادون ذلک لمن یشاء ومن یشرک بالله فقد افتری اثما عظیما. همانا خدا شرک ورزیدن به خود را نمی بخشد وگناهان کوچکتر از آن را از هر کس بخواهد می آمرزد و کسی که به خدا شرک بورزد، گناهی عظیم را افترا زده است. جهت اطلاع شما طبق روایات متعدد در تفسیر آیه فوق، حتی ترک عمدی حتی یک رکعت از نماز مساوی شرک و کفر است. قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -: ليس بين العبد و الشرك الا ترك الصلوة فاذا تركها فقد اشرك ؛ ميان بنده و شرك جز ترك نماز فاصله نيست و چون نماز را ترك كند، مشرك است .(نهج الفصاحه ، ص 506)قال الصادق - عليه السلام -: ان تارك الصلوة كافر ؛ همانا ترك كننده نماز واجب ، كافر است .(وسائل الشيعه ، ج 3، ص 28)
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 0
    با آرزوی شفای عاجل حضرت آیت اله فاطمی - سؤال - ما از آن و مال خدا هستیم یا خدا مال ما است؟ - امام خمینی رحمت الله علیه می فرمودند ما هیچ هستیم هرچه هست خدا است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس