کد خبر 1362231
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
نقص فنی پرواز کیش-تهران را در فرودگاه اصفهان نشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نقص فنی هواپیمای بوئینگ ۸۳ از تهران به مقصد کیش را در فرودگاه اصفهان نشاند.

به گزارش مشرق، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هواپیمای آتا بویینگ ۸۳ پرواز کیش به مقصد تهران با ۱۷۴ مسافر به علت نقص فنی در یکی از موتورها وضعیت اضطرار اعلام کرد و ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه سالم در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مقرر شد به مسافران خدمات ارائه شود تا با پرواز دیگر به مقصد تهران اعزام شوند، افزود: فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

پرواز تهران-کیش در فرودگاه اصفهان سالم به زمین نشست

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در ساعت ۲۳ و ۳۴ دقیقه شامگاه سه‌شنبه پس از اعلام درخواست همکاری برج مراقبت فرودگاه شهید بهشتی از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان در خصوص اعلام وضعیت اضطراری پرواز تهران به کیش و فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان، بلافاصله ۴ اکیپ کامل با تجهیزات و امکانات لازم از ایستگاه‌های ۶ ، ۷ ، ۱۵ و ۱۹ به همراه معاون عملیات آتش نشانی اصفهان، مدیران مناطق یک و ۳ و و افسر کشیک وقت در محل فرودگاه اصفهان حاضر شدند.

وی بیان کرد: این پرواز با بیش از ۱۷۰ مسافر خود سالم به زمین نشست و مشکل خاصی به وجود نیامد، توضیحات کامل در این خصوص به عهده کارشناسان فنی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    عکس ایرباس پیشرفته a380 هواپیمایی امارات رو گذاشتی راجع به بویینگ 83 داغون ایران صحبت میکنی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس