وضخیت وخیم مهاجم سابق رئال مادرید پس از سانحه شدید رانندگی+ فیلم

مهاجم سابق تیم فوتبال رئال مادرید دچار یک سانحه رانندگی شدید شد و به سبب آن با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش مشرق، فِرِدی رینکن مهاجم سابق تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته (دوشنبه) در شهر کالی کشور کلمبیا در حال رانندگی با خودروی شخصی خود تصادف شدیدی با یک دستگاه اتوبوس داشت که این حادثه باعث جراحت شدید او انتقالش به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی و فیلمی که از لحظه این تصادف منتشر شده است، رینکن ۵۵ ساله پس از عبور از چراغ قرمز، با اتوبوسی که از سمتی دیگر در حال ورود به تقاطع بود، برخورد می‌کند. شدت برخورد به حدی است که خودروی رینکن چندین متر جابجا می‌شود و اتوبوس نیز یک دور می‌چرخد.

خودرویی که رینکن پشت فرمان آن بوده سه سرنشین هم داشته است که ظاهراً تمامی آنها و همینطور راننده اتوبوس دچار جراحاتی شده‌اند، اما در میان آنها حال خود رینکن وخیم گزارش شده و او تحت یک عمل جراحی اورژانسی قرار گرفته است.

رینکن که در ۸۴ بازی‌ ملی‌اش برای کلمبیا در فاصله سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ موفق به ثبت ۱۷ گل ملی شد، در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ برای رئال مادرید بازی کرد. ناپولی هم تنها تیم اروپایی دیگری بود که او در آن (۹۵-۱۹۹۴) توپ زد. او پس از بازنشستگی‌اش به‌عنوان یک کارشناس تلویزیونی در کشور خود فعالیت داشته است.

در زیر فیلم لحظه سانحه رانندگی فردی رینکن را مشاهده می‌کنید:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس