کد خبر 1360974
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس احضار شد

چهار سوال ملی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی موارد زیر اعلام وصول شد:

- سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز در مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص علت تبعیض در حقوق دریافتی کارکنان بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

- سوال ملی مجتبی محفوظی نماینده آبادان و برخی از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص استنکاف از بکارگیری نیروهای بومی توانمند

- سوال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص علت تضییع حق حقوق قالیبافان و بافندگان فرش و علت عدم وصل مجدد بیمه‌های قطع شده آنها چیست؟ چرا بیمه‌های جدید واجدین شرایط پذیرفته نمی‌شود؟

- سوال ملی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نتایج تزریق واکسن کرونا به ترتیب نوع واکسن، جنسیت و سن افراد چیست؟ و چرا از تمام توان کشور برای مقابله با کرونا استفاده نمی‌شود؟

- سوال ملی کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص اینکه چرا سازمان بهزیستی به وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود به درستی عمل نمی‌کند و برنامه وزارت کار برای اشتغال و توسعه فعالیت‌های شغلی برای مبارزه با معضل بیکاری چیست؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سوال ها خیلی ملی به بین المللی نزدیکتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس