کد خبر 1369286
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
نماینده مردم پیرانشهر توضیحات عبدالملکی را قانع کننده دانست

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مشکلات سازمان بهزیستی را قانع‌کننده دانست.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی سؤال کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مشکلات سازمان بهزیستی در دستورکار قرار گرفت.

پس از آنکه وزیر پاسخ‌های خود را درباره سؤال‌های مذکور ارائه کرد، نماینده سؤال‌کننده گفت: هر چند پاسخ‌های عبدالملکی قانع‌کننده نبود، اما با توجه به فرصت کوتاهی که داشته، از توضیحات وی قانع می‌شوم.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس همانطور که به وزرا رأی اعتماد می‌دهند، می‌توانند از آنان مطالبه‌گری کنند. سؤالاتی که ما در صحن مجلس مطرح می‌کنیم، در راستای حمایت از دولت رئیسی است و بنده به وزیر کار فرصت می‌دهم تا تحولی را در این وزارتخانه و به ویژه سازمان بهزیستی ایجاد کند.

محمدباقر قالیباف نیز در این باره گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که طی سه ماه آینده در رسیدگی‌های نظارتی خود موضوعات مربوط به سازمان بهزیستی را پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس