برپایی غرفه‌های اکرام ایتام و محسنین و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در برج میلاد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، غرفه‌های ثبت نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، معرفی فعالیت‌های صندوق امداد ولایت و اجرای طرح قرض ماندگار در برج میلاد برپا شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است، گفت: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان غرفه‌ای برای ثبت نام مردم نیکوکار در محل برج میلاد برپا شده است.

بیشتر بخوانید:

توییت قالیباف درباره برنامه مجلس برای حمایت از مددجویان کمیتهٔ امداد

وی افزود: علاقه‌مندان به عضویت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir و همچنین با حضور در برج میلاد نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام نمایند.

پرپنچی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۲۱ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به برپایی غرفه صندوق امداد ولایت استان تهران در برج میلاد اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای معرفی فعالیت‌های صندوق امداد ولایت و جذب سپرده از خیّران در قالب طرح قرض ماندگار انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از ظرفیت حداکثری خیّران در اعطای تسهیلات به نیازمندان در قالب طرح قرض ماندگار، گفت: خیّران حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری و تعامل هم افزا با صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در قالب طرح قرض ماندگار یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس