کد خبر 1360871
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
ایران تیمی قدرتمند از نگاه اتحادیه جهانی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به مسابقات قهرمانی آسیا و حضور تیم‌های قدرتمند ایران و هند با مدال‌آوران جهان و المپیک پرداخت.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۱۹ تا ۲۴ آوریل به میزبانی مغولستان برگزار می‌شود و بیش از ۲۷۰ کشتی‌گیر برای کسب قهرمانی روی تشک می‌روند.

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی درباره این مسابقات نوشت: در کشتی آزاد، ایران و هند تیمی قدرتمند را راهی مسابقات می‌کنند به طوری که در ترکیب تیم هند راوی کومار و باجرانگ پونیا به رقابت می‌پردازند که مدال‌آوران المپیک توکیو بودند.

در طرفی دیگر، در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران رحمان عموزاد، یونس امامی، امیرحسین فیروزپور و محمدحسین محمدیان حضور دارند. قرقیزستان و ازبکستان در برخی از اوزان سورپرایز دارند. در تیم قرقیزستان ارنظر آکماتالیف، ارسلان بوداژاپوف و ژودوشبیکف چهره‌های مطرح هستند.

ری هیگوچی دارنده مدال نقره از ژاپن، مینگو لیو دارنده مدال آسیا از چین، دیپاک پونیا از هند، ژیوی دنگ از چین از دیگر چهره‌های مطرح حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

در کشتی فرنگی آکژول ماخمودوف از قرقیزستان دارنده مدال نقره المپیک توکیو و کیم هیونوو دارنده مدال طلای المپیک از کره جنوبی در وزن ۷۷ کیلو روی تشک می‌روند. مهدی محسن‌نژاد از ایران، آیاتا سوزوکی از ژاپن، یرنور فیداخمتوف از قزاقستان، ژولمان شارشنبکوف از قرقیزستان در وزن ۶۰ کیلو به رقابت می‌پردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس