کد خبر 1360333
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
خداحافظی کشتی‌گیر آمریکا از دنیای قهرمانی/رقیب یزدانی وارد عرصه مربیگری شد

کشتی‌گیر مدال‌آور آمریکا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، جیمز گرین حریف امیرمحمد یزدانی و دارنده 2 مدال جهانی (نقره 2017 پاریس و برنز 2015 لاس‌وگاس) با انتشار پیامی خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی اعلام کرد. گرین که سالها در وزن 70 کیلوگرم روی تشک رفته به عنوان مربی توسعه تیم آمریکا وارد عرصه مربیگری خواهد شد.

این کشتی‌گیر در پیامی نوشت: هر کاری که به عنوان یک مبارز و کشتی‌گیر  لازم بود انجام دادم. غیر از نتیجه جواب بسیاری از سوالاتم را گرفتم و برخی نیز بدون پاسخ ماند. آنچه که من می‌توانم از نظر روانی و جسمی انجام دهم دو مقوله متفاوت هستند. بعد از همه صحبت‌ها و مذاکرات، سعی می‌کنم همه تجربیاتم را در عرصه مربیگری و کسانی که وارد رقابت می‌شوند، استفاده کنم. بی‌صبرانه منتظرم تا دانشم را در اختیار نسل بعدی قرار دهم.

گرین در دپارتمان تیم‌های ملی کشتی آمریکا، در کادر بیل زادیک مربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و جور راسل مدیر برنامه‌های آزاد کار خواهد کرد.

بیل زادیک در واکنش به این موضوع گفت: خوشحالم که جیمز گرین را به عنوان مربی توسعه ملی خود به کادر آزاد مردان آمریکا اضافه کنم. مطمئن هستم جیمز تخصص و تجربه استثنائی خود در کشتی را در ادامه ارتقای گروه‌های سنی نخبه تیم اجرایی خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس