کد خبر 1360843
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
امیدوارم استقلال در برابر ما خوش‌شانس نباشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و نساجی قشنگ و زیبا خواهد بود و به نظرم شاگردان مجیدی حرفه ای تر هستند و می توانند نتیجه بگیرند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی، در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی جام‌حذفی مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: از ابتدای فصل که استقلال کارش را شروع کرد معتقد بودم که این تیم جوان است و برای هماهنگ شدن به فرصت نیاز دارد. این تیم نتایج خوبی داشته اما از نظر فنی دچار فراز و نشیب بوده است. اواسط فصل هم دچار کرونا شدند که این مساله تیم را دچار مشکل کرد اما پس از آن روند خوبی را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل پیکان تصریح کرد: با اینحال بازی با پیکان واقعا انتقاد آمیز بود. هرچند که از دقیقه چهل، 10 نفره شدند اما استقلال 10نفره هم می‌توانست خیلی کارها انجام بدهد. این تیم جوان و سرحال است که می‌تواند هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر نتیجه خوبی بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تعویض‌های تیم در جریان بازی با پیکان، گفت: البته پیکان هم در آن بازی یک روز استثنایی داشت. واقعا تا به حال چنین بازی از پیکان ندیده بودم. اگر از هفته اول همینطور بازی می‌کردند الان شاید جزو سه چهار تیم اول جدول بودند. تعویض های تهاجمی استقلال باید زودتر انجام می‌شود. در آن لحظه سرمربی باید فکر کند که الان باید از این حالت دفاع کردن خارج شود و حمله کند.اگر حمله کنید، کمتر دفاع می‌کنید. درست است که یک بازیکن کمتر داشنند اما به هرحال باید زودتر تیم تهاجمی می‌شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در هر دو جام مدعی قهرمانی است

رشیدی با اشاره به عملکرد سیدحسین حسینی عنوان کرد: او امسال خیلی آماده و سرحال است. در بازی با پیکان نه تنها ستاره استقلال بلکه ستاره زمین بود. واقعا عالی بود. 5-4 گل صددرصد را مهار کرد. کلا امسال در تمام بازی ها خوب بود و بازی بدی از او ندیدم. هم برای استقلال و هم برای تیم ملی مفید باشد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص بازی فردا مقابل نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: بازی ساده‌ای نیست. نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود. ساکت الهامی با این تیم خیلی خوب کار کرده و آن را هجومی کرده است. در طرف مقابل استقلال هم تیمی آماده است و فکر می‌کنم بازی قشنگ و زیبایی را شاهد خواهیم بود. البته استقلال حرفه‌ای‌تر است و می‌تواند نتیجه را بگیرد.

وی افزود: با اینحال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. تیم‌های زیادی از لیگ‌های پایین تر عملکرد خوبی داشتند و نتایج غیر قابل پیش بینی گرفتند. دیشب هم نمونه آن را دیدیم. ممکن است بازی فردا هم به وقت اضافه یا پنالتی کشیده شود و هر اتفاقی بیفتد. در پنالتی همه چیز 50-50 است و هر تیمی روحیه بهتری داشته باشد، ضربات بهتری به توپ می‌زند و برنده می‌شود.

رشیدی در مورد بیانیه نویسی که اخیرا بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داغ شده و روی اعصاب هواداران این دو تیم و همچنین اهالی جامعه فوتبال است، عنوان کرد: باید فقط به تیم خودشان کار داشته باشند. فرهاد مجیدی  افکار و ایده خودش را می‌گوید اما این صحبت ها که در کنفرانس انجام داد «که اگر من بودم دارم می‌زدند» را هم نباید مطرح می‌کرد. باید تمرکزشان روی کار خودشان باشد. سرمربی تیم باید استرس‌ها را دور نگه دارد و برای تیمش حاشیه امنیت بسازد تا این مشکلات به وجود نیایند. هر دو باشگاه اشتباه می‌کنند و نباید سر به سر هم بگذارند. با حاشیه سازی فقط خودشان ضرر می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس