کد خبر 1360952
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
قیمت‌های نجومی بلیت بازی‌های سرخ‌آبی‌ها

قیمت‌های نجومی بلیت بازی‌های پرسپولیس و استقلال صدای هواداران را درآورده است.

به گزارش مشرق، از زمانی که حضور هواداران در استادیوم ها از سر گرفته شده است قیمت هایی که برای خریداری بلیت توسط باشگاه ها اعلام می شود بسیار گران و سرسام آور شده است.

بر کسی پوشیده نیست که اکثر کسانی که برای تماشای فوتبال راهی ورزشگاه ها می شوند از قشر جوان جامعه هستند و تحمیل چنین قیمت هایی که به نظر می رسد هیچ نظارتی هم بر آنها نیست، برای این قشر بسیار سنگین است.

درحالی که پیش از این هم صدای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در آمده بود اما هیچ مسئولی نسبت به این اعتراض واکنشی نشان نداده و به نظر برای کسی از تصمیم گیران مهم نیست که تماشاگران که از آنها به عنوان سرمایه های فوتبال یاد می شود به دلیل قیمت های سنگین دیگر نمی توانند به راحتی وارد ورزشگاه شوند و قید این تفریح مهیج و سالم را می زنند.

قیمت برخی بلیت ها برای بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در چارچوب جام حذفی ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان بوده و قیمت VIP تا ۵۰۰ هزار تومان است.

آیا براستی برای مردم مقدور است هر هفته با چنین ارقامی راهی استادیوم شوند؟ پیش از این هم هواداران استقلال نسبت به افزایش ده برابری قیمت بلیت ها برای بازی های این تیم گلایه کرده بودند. باید دید بالاخره مسئولی نسبت به این افزایش بی رویه قیمت های بلیت واکنشی نشان می دهد یا خیر.

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • KR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    من اینجا تو کره جنوبی رفتم بازی ایران کره رو دیدم با بلیط بیست هزار وونی یعنی چهارصد هزار تومن. اون وقت میانگین درامد کره ای ها سه ملیون وونه یعنی ماهی شصت ملیون تومن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس