کد خبر 1360876
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
می‌خواهیم اولین باخت استقلال را رقم بزنیم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندارن گفت: هرچند استقلال صدرنشین لیگ برتر و تیم خوبی است اما می‌خواهیم اولین باختش بعد از ۲۶ بازی را رقم بزنیم.

به گزارش مشرق، سعید غلامعلی بیگی در گفت‌وگویی در مورد دیدار استقلال مقابل نساجی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالیم بعد از ۲ سال هواداران نساجی را در ورزشگاه آزادی می‌بینیم. در این مدت شرایط سختی برای هواداران و البته همه تیم‌ها ایجاد شد و خدا را شکر می‌کنیم می‌توانیم مقابل استقلال در حضور هوادارانمان به زمین برویم. در مورد بازی هم باید بگویم دنبال ارائه فوتبال خیلی خوبی برابر استقلال هستیم. هر چند این تیم صدرنشین لیگ برتر و جزو تیم‌های فوتبال خوب کشورمان است که با احتساب دیدارهای جام حذفی از ابتدای فصل ۲۶ بازی شکست نخورده اما امیدوارم ما بتوانیم اولین باخت استقلال را رقم بزنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به شگفتی‌سازی تیم‌هایی مثل خلیج‌فارس ماهشهر، مس کرمان و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی تا چه اندازه امیدوار است نساجی هم استقلال را شکست بدهد و حتی به قهرمانی این رقابت‌ها برسد، توضیح داد: خلیج فارس ماهشهر با عبور از سه تیم لیگ برتری شگفتی بزرگی را رقم زد. مس کرمان هم از لیگ یک به نیمه نهایی جام حذفی رسیده و ما هم دنبال این هستیم فوتبال خیلی خوبی مقابل استقلال ارائه بدهیم تا با برد از زمین خارج شویم. در این حالت شانس‌مان برای کسب قهرمانی هم زیاد می‌شود و نیم‌نگاهی هم به کسب جام داریم.

هافبک نساجی خاطرنشان کرد: کسب جام در این رقابت‌ها دست خودمان است. باید با اعتماد به نفس مقابل استقلال به زمین برویم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم. نساجی از ابتدای فصل نشان داده تیم باکیفیتی است و قطعا در این دیدار سخت دنبال برد هستیم.

بیگی در مورد اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر نساجی عنوان کرد:‌ باید مقداری از داوری گلایه کنم. به صورت مثال در بازی ما مقابل پرسپولیس اعلام یک آفساید اشتباه شرایط را تغییر داد و سبب به هم‌ریختگی تیم ما شد. در سایر دیدارها هم برخی اشتباهات به ضرر ما بوده اما امیدوارم در دیدار فردا شاهد داوری خیلی خوبی باشیم و داور بتواند از عهده کار بربیاید و امیدواریم اشتباهات داوری روی مسابقه تأثیر نگذارد.

وی در خصوص اینکه ساکت الهامی پس از دیدار با فولاد در اعتراض به شرایط داوری بازی‌های اخیر تیمش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد اما در ادامه به تمرینات نساجی بازگشت، پاسخ داد: من حق را به الهامی می‌دهم. سال گذشته او تیمی را که در منطقه سقوط بود در لیگ برتر نگه داشت و امسال هم همه می‌بینند نساجی چه فوتبال باکیفیتی بازی می‌کند. وقتی الهامی نامهربانی‌هایی از طرف برخی افراد می‌بیند یا می‌بیند داوران عزیز ما با یک حرف در کنار زمین روند سوت‌زدن‌هایشان تغییر می‌کند، با خودش می‌گوید بازیکنانم هر چه تلاش می‌کنند بی‌فایده است و ناراحت می‌شود.

بازیکن نساجی عنوان کرد: او یکی از فنی‌ترین مربیان ایران است. در طول روز ساعت‌ها وقت می‌گذارد تا تیمش فوتبال خوبی بازی کند. اما با دیدن این اتفاقات دلسرد می‌شود. در این شرایط از بازیکن و داوری گلایه می‌کند، اما کاری نمی‌توان انجام داد و نمی‌شود با همه جنگید. البته طبق صحبت‌هایی که باشگاه و بزرگ‌ترهای تیم با او انجام دادند به تمرینات بازگشت اما واقعا حیف است که بخواهیم با این اقدامات شخصی مثل ساکت الهامی که در فوتبال کشورمان مانند او را کم داریم دلسرد کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس