مدیر کانال و صفحه غیراخلاقی با ۱۶۶ هزار دنبال‌کننده در فردیس بازداشت شد

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری مدیر یک کانال و صفحه غیراخلاقی با ۱۶۶ هزار دنبال کنده در شهرستان فردیس خبرداد .

 به گزارش مشرق،  سرهنگ رسول جلیلیان با اشاره به بازداشت مدیر کانال فضای مجازی با محتوی غیر اخلاقی اظهار داشت : در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان فردیس مشخص شد شخصی با راه اندازی یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی نموده و از این طریق با جذب دنبال کننده اقدام به انتشار تبلیغات وکسب درآمد می کند.

وی با اشاره به تاثیرات مخرب مشاهده تصاویر مستهجن از سوی کودکان و نوجوانان، افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات فنی-پلیسی موفق به شناسایی مدیر این کانال تلگرامی شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به پلیس فتا دعوت کردند.

رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به انتقال متهم به پلیس فتا فردیس ، بیان کرد : متهم با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به مدیریت یک کانال تلگرامی با 66 هزار دنبال کننده و یک پیج اینستاگرامی با حدود 100 هزار دنبال کننده که در ان اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی می کرد، اقرار کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نظارت خانواده‌ها بر فعالیت سایبری کودکان و نوجوان امری انکارناپذیر است و آسیب‌های حاصل از ورود بدون محدودیت آن‌ها به فضای مجازی گاهی جبران ناپذیر است.

سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    4 1
    دستتون درد نکنه..ولی چهارتا رانت خوار،مفسد اقتصادی و دزد هم بگیرید!
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 1
    بقیه صفحه ها چی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس