کد خبر 1359557
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
رفع تصرف ۱۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از رفع تصرف ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن این اداره کل خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ۱۱هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در استان رفع تصرف شد، اظهارکرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در ایام نوروز ۱۴۰۱ با اجرای ۴ مورد به مساحت حدوداً ۱۱هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

 وی با اشاره به جزئیات این ۴ پرونده گفت: این ۴ پرونده رفع تعرض فوری مربوط به شهرستان بجنورد به مساحت ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ارزش ریالی ۴۵ میلیارد ریال در ایام نوروز ۱۴۰۱ می باشد که با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل به دولت برگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این‌گونه افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    معمولا" اراضی ملی یا منابع طبیعی بیت المالند وزیباترین،سرسبزترین ،خوش مکان وخوش منظره ترین زمینها هستن.به عبارتی میتوان گفت بهشت زمینند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس