کد خبر 1358746
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
دکتر علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه

سخنگوی دولت گفت: متناسب با گزارشی که در مورد دیدار ایران و لبنان به رئیس جمهور می‌رسد، هیچگونه اغماضی در رعایت کرامت شهروندان به ویژه بانوان محترم نخواهیم داشت.

به گزارش مشرق، علی بهادری درباره اتفاقات دیدار ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: پیش از این هم سابقه برگزاری مسابقه ملی را در همین دولت داشتیم و شیرینی صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی با دیداری که در تهران به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار شد را در ذهن داریم. مسئله و مشکلی از لحاظ تماشاگران و مباحثی که گاهی اوقات مطرح می‌شود نبوده و نخواهد بود. تا وقتی گزارش نهایی ارسال نشود، نمی‌توان قضاوت کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حوزه ورزشی یا فدراسیون یا هیات استان و همچنین حوزه محلی در مدیریت برنامه‌ریزی و اجرای مسابقه فوتبال ایران و لبنان کوتاهی‌هایی صورت گرفته است. همانگونه که در اخبار مشاهده کردید رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داده گزارش جامعی از تقصیرها یا قصورات احتمالی در این حوزه آماده کنند. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: گزارش تقدیم رئیس جمهور خواهد شد و متناسب با آن دولت هیچگونه اغماضی در رعایت کرامت شهروندان عزیز به ویژه بانوان محترم نخواهد داشت و حتما با مقصرین، قاصرین و مسببان احتمالی برخورد خواهد کرد. انتظار می‌رود مجموعه‌های ورزشی کشور که به صورت مستقل این برنامه را برعهده دارند، برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشته باشند و بتوانند تکالیف قانونی خود را به نحو احسن عمل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    چقدرحرف
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    خخخخ باشه ما هم باورمون میشه شما دنبال مقصری!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس