دیدار رئیس مجلس با خانواده شهید مدافع سلامت در مشهد مقدس/ قالیباف: باید بهترین و مؤثرترین خدمت را به مردم داشته باشیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که ما به عنوان خادمان مردم بتوانیم همانند شهدا در مسیر خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه جامعه هستند بهترین و مؤثرترین نوع خدمت را داشته باشیم.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در دیدار با خانواده معزز شهید مدافع سلامت دکتر حمید عقیلی در مشهد مقدس اظهار داشت: شهید عقیلی تا آخرین نفس و با تمام توان از تخصص و مهارت خود برای خدمت به مردم بهره می‌برد و در طول مدت خدمتش، خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت ارائه کرد.

ببینید:

فیلم/ قانون جهش تولید دانش‌بنیان چیست؟

وی خاطرنشان کرد: شهید عقیلی تا آخرین نفس خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت ارائه کرد و امیدواریم که خداوند منان این شهید والامقام را با شهدای دشت کربلا محشور گرداند و به همسر و تک‌تک اعضای خانواده معززش صبر و اجر بی‌پایان عطا فرماید.

بیشتر بخوانید:

ایثار کادر درمان در مقابله با کرونا هیچگاه فراموش نمی‌شود

قالیباف تصریح کرد: من افتخار همرزمی با بسیاری از شهدای مشهدی و خراسانی همچون شهید عقیلی را داشتم و ان‌شاالله همه ما بتوانیم که تا آخرین لحظه عمرمان مسیر امام و شهدا را به درستی بپیماییم و این مسیر پرافتخار را ادامه دهیم.

رئیس  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید عقیلی در همه عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت خوش درخشید، خاطرنشان کرد: شهید عقیلی تا آخرین نفس و با تمام توان از تخصص و مهارت خود برای خدمت به مردم بهره می‌برد تا بتواند بهترین نوع خدمت را در حوزه تخصصی‌اش به مردم ارائه دهد.

 قالیباف افزود: امیدواریم که ما به عنوان خادمان مردم بتوانیم همانند شهدا در مسیر خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه جامعه هستند بهترین و مؤثرترین نوع خدمت را داشته باشیم و خدمتمان با رضایت مردم همراه باشد و از خانواده‌های معزز شهدا می‌خواهیم که در این مسیر دعاگوی ما باشند.

در این دیدار، معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر شاهد و ایثارگر و مدیر روابط عمومی این دانشگاه نیز حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    آقای قالیباف شما به عنوان رییس مجلس چرا رزمندگان با سابقه زیر 12 ماه در زمان تنظیم بودجه 1401 هیچ تحویل نگرفتین
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    مردم رو از خدمات عادی محروم نکنید خدمات عالی پیش کش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس