کد خبر 1357995
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم/سیدعلی هم در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم اما انتظار ما چیزی جز عدالت نیست.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی  اظهار داشت: سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی در انتظار همه ایرانی‌ها باشد. همچنین آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم و از هموطنان عزیز می‌خواهم در این ماه عزیز ما را از دعاهای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

وی درباره اتفاقات دربی گفت: بخاطر آن چند ثانیه از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. انتظار ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال فقط و فقط عدالت است، نه چیزی کمتر و نه بیشتر. اینکه در همه زمینه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها عدالت و انصاف برای پرسپولیس و هوادارانش رعایت شود. از فدراسیون و مسئولانش انتظار داریم که در برنامه‌ریزی مسابقات، داوری‌ها و همینطور مسائل انضباطی، مساوات و عدالت را در نظر داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره جلسه پیش روی کمیته انضباطی درباره مسائل رخ داده در دربی گفت: از مسئولان کمیته انضباطی می‌خواهم که از داور مسابقه آقای سید علی و همینطور همه اعضای کمیته داوران دعوت کنند که در این جلسه حضور داشته باشند. انتظار داریم درباره دلایل انتخاب این داور برای بازی دربی صحبت کنند در حالی که او اصلا گزینه داوری نبود. تمام صحنه‌های آن بازی را چندین بار نگاه کرده‌ام و روی تصمیم‌هایی که گرفته شده حرف دارم.

گل‌محمدی ادامه داد: من هم در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و حرف‌هایم را در حضور این افراد می‌زنم. امیدوارم این افراد هم در جلسه باشند؛ آن وقت هر تصمیمی که اعضای محترم کمیته انضباطی بگیرند قبول می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    دیر و ناکافی است و طلبکار شرم
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    عذرخواهی کردن هم بلد نیستی
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    2 0
    خونه خاله ست مگه هرجور شما خواستی بشه؟ شما متهمی، شما بی اخلاقی و بی قدنونی کردی حالا طلبکار شده و برا کمیته انضباطی تعیین تکلیف میکنی؟!!!! چه کسی در جلسه باشه یا نباشه؟ چرا این داور رو انتخاب کردن؟ نکنه داور رو هم بایست باب میل شما انتخاب کنن؟ وقتی برا وزیر ورزش تعیین تکلیف و ضرب الاجل معین کنی کمیته داوران و کمیته انضباطی و اصلا فدراسیون دیگه کی باشن جناب گلممدی! عامو دوران بابامسعود و جام اسنوی گذشت، تموم شد رفت، بیدار شو
  • رمضانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    یعنی اوباشگریش ( فحاشی ، عربده کشی و حمله به داور ) با عذرخواهی تمومه ؟ چرا کمیته انضباطی سکوت مصلحت آمیز پیشه کرده؟ جایگاه اخلاق در فوتبال ما کجاست ؟
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    شما داخل زمین یقه پاره نکن و چپ و راست بیانیه نده عذر خواهی پیشکش .
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    ای کاش فرهاد که تو بازی با گل گهر رفت وسط زمین و غلام شیشلولبند که دست بلند کرد روی ترابی هم شهامت عذرخواهی داشته باشن!
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    دمت گرم آقا یحیی. اما نباید داور بازی که غش کرد به سمت الاستقلال رو رها کرد. اون غلام سیاه که یه مدت آویزون علی دایی بود تو پرسپولیس مثل میمون از سر و کله سرورش بالا میرفت رو هم نباید رهاش کرد‌.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    واقعا راست گفتی غلام شیشلولبند رو البته فرناز هم باید به موقعش گوش مالی بشه. هرکاری کنه کیسه باز هم ۱۰ ساله زیر سرورشه
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 1
    راستی از بازیکن غیرمجاز کیسه چه خبر؟ رای نساجی بر علیه کیسه چی شد؟ رای غلامپور چی شد؟ رفتن مجیدی تو زمین بازی با گل گهر چی شد؟ شکایت پرسپولیس از دانشگر؟ داور دربی که ۱ امتیاز برای کیسه گرفت؟ اعتراض گل گهر بابت ۳ امتیاز معیشتی به کجا رسید؟ امیدوارم اینها هم بررسی بشه🤲
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    2 0
    این بنده خدا فکر می کنه هنوز تیمشون خاصه! نه عمو جووون اون دوره تموم شد! میگه «امیدوارم این افراد هم در جلسه باشند؛ آن وقت هر تصمیمی که اعضای محترم کمیته انضباطی بگیرند قبول می‌کنم»!!! یاد اون کچلی افتادم که فکر می کرد دنیا رو کاکل اون می چرخه!
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 0
      میدونیم تیم کیسه امسال خاصه و نیازی نیست تو بگی حرف حق تلخه. خودتونو جر بدید باز هم ۱۰ساله زیر پرسپولیس دست و پا میزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس