کد خبر 1353305
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
هنانوف: بازی ۱۴ مقابل ۱۱ خیلی سخت است/ ترابی: مظلومیم و همیشه می‌خواهند سر ما را ببرند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تا زمانی که ۱۱ نفره بودیم خیلی خوب بود اما بازی ۱۴ در مقابل ۱۱ خیلی سخت است.

به گزارش مشرق، وحدت هنانوف پس از تساوی یک بر یک در دیدار دربی ۹۸ اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی تا زمانی که ۱۱ نفره بودیم خیلی خوب بود اما بازی ۱۴ در مقابل ۱۱ خیلی سخت است.

*بازی تا دقیقه ۸۰ به سود ما بود اما نمی‌دانم چرا داوری همیشه به سود استقلال است‌. به جز گلی که خوردیم هیچ کدام از صحنه های ۵۰-۵۰ را هم به نفع ما نگرفت. مدام به سود استقلال گرفت.

مهدی ترابی بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس و استقلال گفت: مظلومیم و همیشه می‌خواهند سر تیم‌ ما را ببرند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد. سیدعلی (داور بازی) هرچه سوت زد به نفع تیم حریف بود. توپ را از مدافع آخرشان (سیلوا) دزدیدم و او پای من را زد ولی داور خطا نگرفت، مگر می‌شود؟ 

*همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم. امروز شرمنده هواداران شدیم. مستحق برد بودیم و دیدید که در دقیقه ۸۵ وقتی دروازه‌بان حریف کارت می‌گیرد یعنی وقت تلف می‌کند. در این بازی دنبال تساوی مقابل پرسپولیس بزرگ بودند و این تساوی را به آنها تبریک می‌گویم.

سعید آقایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال با انتقاد از داوری اظهار داشت: داور اجازه نداد تعویض‌های ما انجام شود، با این اتفاق شاید برای‌شان (استقلالی‌ها) فرجی شد. نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم همه اتفاقات هدف‌دار است، تا این حد ندیده بودیم. اعتراضات یحیی گل‌محمدی نیز حق و به جا بود.

احسان پهلوان هافبک پرسپولیس نیز بعد از این بازی عنوان کرد: در این ۱۰ سال فکر نمی‌کنم مسابقه‌ای به این تابلویی دیده باشم. بازی را ببینید؛ خیلی چیزها در تابلو بود. این طور داوری را ندیده بودم. فقط همین را می‌توانم بگویم.

احمد گوهری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران گفت: حس خیلی خوبی بود که مقابل تماشاگران بازی می‌کردم و آنها اعتماد به نفس زیادی به من دادند. ان‌شاءالله هر چه زودتر هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند و ظرفیت سکوها تکمیل شود.

*اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به قضاوت مهدی سیدعلی؟ درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط در خصوص خودم و حیطه کاری‌ام حرف می‌زنم.

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: یک مقدار شرایط قهرمانی سخت شد ولی هنوز ۷ هفته مانده و می‌توانتیم نتایج خوبی بگیریم و تا آن موقع یک مقدار باید خودمان را جمع و جور کنیم و امتیازات ممکن را بگیریم.

*ناراحتی گل‌محمدی در زمان گل استقلال؟ نه فکر می‌کنم داور باید یک مقدار بازی را مدیریت می‌کرد و در خیلی از صحنه‌ها قاطع نبود. در زمان گلی هم که دریافت کردیم می‌خواستیم تعویض کنیم و داور هم بازی را نگه داشت و سعید آقایی هم مصدوم شده بود و بازیکنان ما ایستاده بودند و داور هم اجازه بازی داد و گل را خوردیم و گل‌محمدی هم ناراحت شد.

*باید داوران یک مقدار بیشتر دقت کنند و قضاوت داوری در شأن این بازی نبودند. سیدعلی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود حریف می‌زد. در صحنه‌ای که فرشاد فرجی بلند شد توپ را با سر بزند داور با ۱۵ ثانیه تاخیر سوت زد ولی کافی بود که بازیکنان استقلال به هم برخورد کنند داور سریع سوت می‌زد.

علی نعمتی درباره اینکه توانست تنها گل پرسپولیس را در دربی ۹۸ به ثمر برساند، اظهار داشت: خوشحالم که توانستم گل بزنم و ناراحت هستم که بازی مساوی شد. انتظار خیلی بیشتری از داوری داشتیم، اما داوری‌ها از ابتدای لیگ به سود استقلال بوده است.

*داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را صد درصد به سود حریف سوت می‌زد. داوری از ابتدای فصل به سود استقلال بوده و امیدوارم تعادل برقرار شود.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 45 ساله IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 4
    لاطائلات گفتند.
  • حقیقت گو IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 3
    تمام کارشناسان داوری گفتن داوری در تمام صحنه ها درست بود ، مشکل در اینجا ست که چهار سال وزارت بابامسعود آنقدر وقیحانه داوران را وادار به جانبداری از بازیکنان پیروزی می کرد که اگر یک سال داوری ها منصفانه باشد بازیکنان لنگ همه معترض می شوند ، از همه مسخره تر این هنانوف تاجیک که شش ماه نیست به ایران آمده اما با وقاحت به خودش اجازه میده به داوری این مملکت تهمت بزنه و دروغ بگه ، اینها همه آثار مدیریت کثیف بابامسعود و حسن کلید ساز است که یک قلمش در ورزش را می بینید !
  • حقیقت گو IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 2
    چقدر وقیحانه دروغ میگن ... خخخ در یک کلام ، چرا بابامسعود ما رفته ؟؟؟!!!
  • ناشناس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 3
    شما باید موقعی که تیمروف با آرنج به صورت بازیکن استقلال زد باید ده نفره می شدید. بدبخت ها چند موقعیت گل داشتید
  • رحیم IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    1 0
    رییس دپارتمان لندن گفته است ژستد در آفساید بوده است. پرا داور اجازه ورود سید جلال را نداد؟؟؟ شهرستانی ها اگر پشت پرسپولیس نیایند فوتبال ایران برای همشه نلبود خواهد شد. همین حالا هم رو به سقوط است
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    زمانیکه بابا مسعود و پسرش همه جوره هواتونو داشتن چرا ساکت بودید ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس