کد خبر 1357807
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
حمله مجدد «هوشیار زیباری» به دادگاه عالی فدرال عراق

نامزد رد صلاحیت شده حزب «دموکرات» کردستان بار دیگر دادگاه عالی فدرال را مورد هجمه قرار داد و آن را مسئول اصلی بن بست سیاسی در عراق دانست.

به گزارش مشرق، به نقل از سومریه نیوز، «هوشیار زیباری» نامزد رد صلاحیت شده حزب دموکرات کردستان عراق با انتشار یک پست توئیتری، بار دیگر دادگاه عالی فدرال این کشور را مورد هجمه قرار داد.

هوشیار زیباری در پست توئیتری خود نوشته است: بیایید دقیق و شفاف باشیم. دادگاه عالی فدرال که به شورای عالی قضائی وابسته است، مسئول اصلی بن بست و هرج و مرج سیاسی در عراق به شمار می‌رود.

حمله مجدد «هوشیار زیباری» به دادگاه عالی فدرال عراق

وی در ادامه نیز با اشاره به رد صلاحیت خود برای تصدی پست ریاست جمهوری، مدعی شد: دادگاه عالی فدرال به صورت غیرقانونی من و برخی دیگر را واجد شرایط لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری ندانست و تصمیمات اشتباه دیگری را هم اتخاذ کرد. تصمیم دادگاه برای مشارکت دو سوم مجموع نمایندگان در پارلمان در هنگام انتخاب رئیس جمهور نیز اشتباه بود.

گفتنی است، پس از رد صلاحیت هوشیار زیباری توسط دادگاه عالی فدرال و محرومیت وی از تصدی پست ریاست جمهوری به دلیل دست داشتن در پرونده‌های فساد، وی بارها و در مناسبت‌های مختلف، دادگاه فدرال را مورد هجمه قرار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 17 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    روسیه باید استان سومی و میکولایف و اودسا را نیز تصرف نماید بعدمساله فدرال کردن اوکراین را مطرح نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس