کد خبر 1357674
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
زیاد النخاله: ایران تنها حامی اصلی فلسطین است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان فلسطینی روزهای غمگین را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه در واکنش به ترور سه رزمنده این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، به سخنرانی تلویزیونی پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نیروهای گردان‌های قدس به حال آماده باش درآمدند

النخاله در این سخنرانی گفت: «عملیات‌های اخیر، آینده ما را به‌دور از کنفرانس‌های سازش و عادی‌سازی شکل می‌دهد. آنچه پیش رو است، بزرگتر است و رزمندگان ما روزهای غمگین را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، وی با بیان اینکه مقاومت انتخابی است که مردم آزاده و شجاع فلسطین به دور آن گردهم می آیند، توضیح داد: جنبش جهاد اسالمی، راه [مقاومت] را تا آزادی فلسطین کامل خواهد کرد».

دبیرکل جهاد اسلامی در سخنان کوتاه خود تاکید کرد که عزم دلاورانه‌ای که در تمام کرانه باختری از شمال تا جنوب آن ساکن است، مجاهدین را می‌آفریند و شگفت انگیزترین الگوهای فداکاری و قهرمانی را به ثبت می‌رساند.

النخاله ادامه داد: «تا زمانی که امثال اینها (شهدای مقاومت) را داریم، آنچه می‌آید بزرگتر است. رزمندگانی که با اراده و خون خود روزهای غمگین ما را به روزهای شکوه و پیروزی تبدیل می‌کنند».

وی تاکید کرد: «بیایید وصیت‌نامه شهدا را حفظ کنیم و راه آنها را ادامه دهیم، با تمام ایمان مطلق خود که انشاءالله نصرت الهی ناگزیر خواهد بود».

دبیرکل جهاد اسلامی در پایان گفت: «خداوند مزد شما را بزرگ قرار دهد و همه شهدا را قبول کند تا راه خود را تا بیت المقدس و فلسطین تا آزادی ادامه دهیم».

سه رزمنده فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی،عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس