کد خبر 1357596
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
برتری ۶ گله استقلال مقابل امیدهایش

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: استقلال نشان داده در مسابقات این فصل به چیزی جز قهرمانی و برد فکر نمی کند.

به گزارش مشرق، سبو شهبازیان مدافع اسبق تیم استقلال درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل پیکان، انتقاداتی که به عارف غلامی در دیدار با کره جنوبی صورت گرفت، همچنین قرعه‌کشی جام جهانی کشورمان  را مطرح کرد.

شرایط استقلال برای بازگشت به لیگ برتر را چطور ارزیابی می کنید؟

به نظرم تعطیلات اخیر که به دلیل بازی‌های تیم‌ملی بود کمک کرد تا بازیکنان استقلال که در ماه‌های گذشته تحت فشار مسابقات بودند استراحت خوبی کرده و با یک ریکاوری، آماده برگشتن ‌به لیگ شوند. امیدوارم کادرفنی از این فرصت نهایت استفاده را برده باشد و در دیدار با پیکان هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

بازی با پیکان را چطور پیش بینی می کنید؟

پیکان یک تیم یکدست است که به سختی به حریفانش امتیاز می‌دهد. البته استقلال در بازی رفت با سه گل این تیم را شکست داد ولی به هر حال نمی توان آن را دست کم گرفت. اما استقلال نشان داده در مسابقات این فصل به چیزی جز قهرمانی و برد فکر نمی کند.

تعطیلات این مدت روی روند کار استقلال تاثیر منفی نمی گذارد؟

اولا این تعطیلات زیاد نبود. فکر می‌کنم تیم ها نهایتاً چهار یا پنج روز تمرین نمی‌کردند. ضمن اینکه شرایط برای همه یکسان است و اثر بدی روی تیم استقلال نخواهد داشت.

حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی چقدر به لحاظ انگیزشی به این تیم کمک می کند؟

آن زمان که خود من به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدم وقتی به تمرینات باشگاه برمی‌گشتم احساس می کردم چند درجه سطح فوتبالم بهتر شده است. این پیشرفت را به وضوح احساس می کردم و حالا هم قطعاً بچه های استقلال چنین حسی را دارند و با انگیزه بیشتری در ترکیب تیم به میدان خواهند رفت. قطعاً این وضعیت به سایر بازیکنان هم منتقل می شود تا آنها هم شانس شان را برای انتخاب شدن بیشتر کنند.

پس از بازی با کره جنوبی انتقاداتی علیه عارف‌غلامی صورت گرفت. نظر شما چیست؟

اول باید به عارف تبریک گفت که بعد از عمل رباط صلیبی که من هم آن را انجام داده ام خیلی زود برگشت و توانست در دربی هم بازی کند و از همان جا به تیم ملی هم رسید و مقابل کره بازی کرد. نمی‌توان از چنین بازیکنی در این شرایط توقع زیادی داشت آن هم مقابل بازیکن کره که در تاتنهام بازی می کرد. او همه تلاشش را کرد و به نظرم عالی بود. فکر می‌کنم انتقادات علیه او تا حدی مغرضانه بود.

درباره قرعه کشی جام جهانی چه صحبتی دارید؟

به اعتقاد من قرعه بدی نبود. ما در گروهی قرار گرفتیم که تیم های فیزیکی در آن قرار دارند. لیگ انگلیس یکی از سنگین ترین لیگ‌های دنیاست و تیم ملی این کشور هم قطعاً یک تیم فیزیکی است. ما سابقه بازی مقابل آمریکا را داریم که هم آنها را بردیم و هم در کشور خودشان با آنها مساوی کردیم. تیم سوم هم قطعاً اروپایی است. به همین خاطر فکر می‌کنم سبک بازی ما به سبک بازی های این سه تیم می خورد. امیدوارم دومین اتفاق خوب برای فوتبال ما رقم بخورد و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

نظر شما درباره مراسم قرعه کشی چیست؟

واقعاً یک مراسم کامل و جالب بود که البته برای ما ایرانی ها لذت دوچندان داشت. چون می‌دیدیم که بزرگان فوتبال ما مثل آقای دایی و مهدوی کیا در جمع بزرگان فوتبال جهان حضور دارند. واقعاً به دیدن علی دایی بین ۸ اسطوره فوتبال دنیا که قرعه کشی می کردند افتخار کردم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    استقلال
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    آره با کمک داور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس