کد خبر 1357538
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
انگلیس هشتمین رقیب اروپاییِ تیم ملی؛ پیکار مجدد با آمریکا پس از ۲۴ سال

یک نشریه عراق در واکنش به هم‌گروهی ایران و امریکا در جام جهانی قطر نوشت: مسابقه برای ملت ۲ کشور یک چالش به شمار می‌رود و جهان شاهد دیداری حساس در فوتبال خواهد بود.

به گزارش مشرق، تقابل مجدد ایران و آمریکا در جام جهانی فوتبال سوژه رسانه های مختلف شده است. طبق قرعه جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا همگروه است و نخستین دیدار این تیم در برابر انگلیس در روز ۳۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد. 

دیدار حساس ایران و آمریکا نیز روز هشتم آذرماه برگزار می شود و بعد از ۲۴ سال می تواند تکرار مسابقه قرن در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باشد.

رسانه های عراقی بعد از این قرعه به تحلیل بازی حساس ۲ تیم پرداخته و آن را یک چالش بزرگ برای ۲ ملت قلمداد کردند. در این زمینه  سایت «البوابه» عراق این دیدار را یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال جهان دانست و نوشت: جهان شاهد یکی از حساس ترین مسابقات به تمام معنا بین تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهران IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    2 1
    با سلام امیدوارم بازیکنان ما همچون گذشته وقتی به مصاف آمریکاییها میروند یک مشت آتاشغال و وگل و هدیه و شیرینی و اینجور چیزها برای آمریکاییها نبرند تا بخواهند فرهنگ بالای ما را به آنها نشان دهند. ما از بازیکنان خود فقط انتظار پیروزی و حذف آمریکا و انگلیس را داریم و بس.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    2 1
    مسابقه، جام جهانی و نمایش ورزش‌ها هیچ اهمیتی برای ما ندارد. به فضل الهی، رژیم مستکبر آمریکا لز بین می‌رود و اسلام اهل بیت، در عالم پابرجا می‌شود.
    • حمید ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      1 0
      شما از طرف خودت حرف بزن
  • گروگان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    اگه این تیم ایران بهش رسیدگی نشه و ثبات نداشته باشه و مربی که بازیکن ازش ترس داشته باشه نیاد نابود میشیم
  • Ali IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    بقول جناب چراغپور هشت،الی،نه،بازیکن تیم باید خداحافظی کنن ومربی تیم نحت تاثیر هیچکس حتی رئیس فدراسیون قرارنگیردبغکرراضی کردن سرخابی ها نباشه یک تیم قوی با انگیزه اردل لیگ ولژینرها هرکس شایسته است انتخاب کنه که ازاین مربی بعیده باید از خدابیامرز دهداری الگو بگیره عباس سرخاب تو کیک دو تو بندرعباس بازیش دید و انتخاب کرد
  • امیدپناه IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    کاش این چند ماه باقی ماند ه تمام دست اندرکاران فوتبال از زر اندوزان گرفته تا لابی‌ها.ورانت خواران دست در دست دلسوزان باغیرت می‌گذاشتند و به فکر سربلندی کشور فکر میکردند بعد خواهید دید غیرت ایرانی را
  • طوسی زاده IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    باسلام واحترام ملت ما ملتی هیچ وقت تحمل اجنبیها نمیکنند و اون ثابت کرد ملت ما با عزت وسر بلند زندگی کرد و هست
  • سیاوش تاجیک IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    بازیکنان امریکایی ازمردم امریکاهستندومابامردم امریکا بنظرم مخالفتی نداریم مابادولت امریکا ورفتاراستعمارگونه اومخالفیم وفوتبال یک مسابقه است وکاری به سیاست ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس